![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Målade om SJ Regina till Connex Regina, kommentera gärna ommålningen.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tackar allihopa!
Jag provade att göra bara fronten svart och det blev inget bra. Provade sen och måla hela svart och det tycker jag heller inte blev bra. Tycker den första blev bäst, så den kör jag på. Ska bara göra olika destinationer nu. Tänkte ha Karlfors, Munksäter, Dejerud och Kvarndalen. Man får dock ändra (ace-)fil själv, fast lägger dom i en dest. mapp i Regina mappen. Tänkte göra en genväg från skrivbordet, så man kommer direkt till mappen. Hawk: En snygg rutt ska ha ett snyggt tåg! Tänkte också på att Knebert håller på med uppdateringen av KMJ... rapid94: Ser bra ut! Ser ut som loggan sitter lite lågt bara eller så ser det bara så ut!????? |
Den såg snygg ut i svart, har funderat på om någon provat med X2000 i Svarta färgsättningen. Snygga allihopa Reginorna här.
|
Citat:
|
Väldigt fina ommålningar! :tumupp: , och som sagta vara, den svarta varianten ser ju riktigt trevlig ju.
|
Tack!
Jag skippar den helsvarta dock. Tyckte det blev för mycket... |
Vilket 3d program är reginana byggd i?
|
Hej!
Jag undrar om Micke fortfarande håller på med en ny Cab till Reginan där reglagen fungerar som dom ska(fram=kör osv) Hälsar Ante |
Hur laddar man ner det "programmet" som behövs för reginan?
|
Gissar att det är MSTS-bin du menar!? Det hittar du här: http://mstsbin.uktrainsim.com/eng/eng.html
www.google.se är din vän! |
Var länge sedan jag läste nåt om uppdateringen! Är intresserad att veta vad som blir i nästa version.
Har du kanske nån bild på nåt tåg? Mvh Adtranz92! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35. |