![]() |
:applad::applad::applad:
|
2 stilige bilder, jadu e nærmere en du noen gang ha vært dette blir gøyt, eg gler meg mer å mer, du er veldig flink:tumme_upp:
|
Hej!
Kul att se att det går framåt.:tumme_upp: Kan fortsätta köra från Trondheim till Storvik med Meråkerbanan.:visslar: |
:Yeah:Nu finns rutten att hämta från BB!:Yeah: Håller på laddar hem!:tumme_upp:
|
Härligt, trodde inte att det skulle gå så fort! :tumme_upp::tumme_upp:
En tidig julklapp! :) |
:tumme_upp:Bra byggt, Jan!:tumme_upp:
|
du ble fortare ferdig med ruten en du tenkte, vbsr 7 er på veg ned her å ca 20 min så blir kankje oslo trondheim i løpet av kvelden, jaja vet tar noen timer, ivertfall kjem eg godt på veg
takk for en fin førjulsgave, nå går nok tiden frem mot jul fort :-) :applad::applad::applad: til deg |
Citat:
|
Citat:
|
6 bifogad(e) fil(er)
her er der eg er komt å ja en fin rute, mye stigninger men en kul rute
Bifogad fil 67418 Bifogad fil 67419 Bifogad fil 67420 Bifogad fil 67421 Bifogad fil 67422 Bifogad fil 67423 så igjen en meget god jobb å så lang ser eg ingen feil så veldig flinke dere har vært med denne ruten |
1 bifogad(e) fil(er)
Her er noen pather til ruten :)
|
Laddar ner nu och ska testa lite sen. Rutten är så lång så jag får nog vänta till helgen med att köra hela vägen Oslo -Trondheim! :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hei alle det var godt å bli ferdig.
Har så smått begynt å tenke på VBSR8 (Bergen). Her er en enkel aktivitet Oslo S-Trondheim. |
Du er simpelthen gedigen!:tumupp:
|
Citat:
Har prøvekjørt litt av ruten og det er en solid bug ifra Espa og nordover, hjalp ikke å save og gå inn på nytt. Kjørte ikke i open rails. |
Citat:
|
Hej Jan :D
Tack för julklappen! Lycka till med Bergen. Håller med övriga talare. Mvh. bengt |
Citat:
Takker for tilbakemeldingene. |
kul rute
4 bifogad(e) fil(er)
eg kjøre i open rails, kjørte kl 16 fra oslo s med hvinter texture, knall fint
Bifogad fil 67436 Bifogad fil 67437 Bifogad fil 67438 Bifogad fil 67439 dette er veldig bra jobb dere har gjort, så du skrev at du tenkte på vbsr8 å bergen, ja det hadde vært kult, eg har drømt om det, selvom det er mye kurver å stigning så trur eg du hadsde klart det å med de som har hjulpet deg for tilsammen er dere veldig flinke, å være arbeidsløs nå ja tiden flyr så kankje eg ser trondheim i dag, eg er på stange hd å så langt ingen problemer |
Hej!
Ja, jag håller med andra om bra rutt. En sak är signalerna med OpenRails visar fel. När tåget närmar station visar huvudentresignal med försignal orange lampa som betyder stopp nästa signal och man bromsar tåget, då visar den näste signal gröna lampor. Så det är fel. Kan någon skriva till Elvas Tower om detta? |
Citat:
Det neste signalet er Rødt, men idet du passerer det Orange skifter det røde til Grønt. |
hei denne rute e bare mega kui, eg har kjørt fra oslo s til hunderfossen å denne ruten er veldig lik syns eg, ingen problemer her i open rails, men en ting eg lurte på er at i msts så huske eg at dørene på flirt kunne taes opp å igjen, men det funker ikke i or, noen ide?
|
Jag har testkört från Oslo till Ringebu nu under kvällen och det är verkligen en fin rutt du har byggt! Enda problemet var att distant mountains såg lite konstiga ut längs med Mjösa mellan Hamar och Lillehammer, och så kanske du ska se över hastigheterna lite, ibland går det väldigt fort i tvära kurvor. Men det är inga stora fel alls, det är verkligen väl byggt och vackert norskt landskap! :tumme_upp::applad:
|
Citat:
Jag kollade signalernas funktion i Bergensbanenfilmen. Så OR skaparna måste fixa på nåt sätt. |
Har kjørt Dombås-Trondheim i dag, flott laget. Kjente meg igjen flere plasser.
|
Jeg er på vei fra Trondheim til Oslo S og kommet et stykke på vei. Ruten er kjempefin. Kjører msts nå , har kjørt litt or idag men det er ikke min greie :grin:
|
Citat:
Skift+q = høyre dør åpne/lukke. |
Tack.
Mycket fin rutt. Tack för ditt arbete. |
takk egtenkte det var samme som i msts men den e fin å vite om å ja mange takk for en kjempe fin rute, vært sånn uvær her på vestlandet så eg har hatt en liten pause noen dager i øyer, men setter kursen mot trondheim i morgen for i kveld e julabord
|
Bra jobba, flott rute! Togsammensettning Oslo-Trondheim er bla. El18 - B5. Fins B5 ny-design for nedlastning noe sted?
|
Kanonbra rutt!
Stort tack till alla duktiga byggare som varit delaktiga!
Visst lever MSTS! Speciellt om man kör OR. Men, jag har upptäckt en del märkliga egenskaper med färgerna. I MSTS är "kantvegetationen" längs spåren korrekt återgiv en med gröna nyanser. I OR däremot blir de ljusare partierna nästan vita. Störande. Får väl skriva till elvas-Tower och påpeka detta. Såvida inte någon (kanske "Totte") har en fungerande lösning... |
Citat:
Någon lösning klarar jag nog inte, Tågny. Enda sättet är att skriva till Elvas Tower om gräset och signalsystemet.;) |
Hej.
Banbyggarna har B5 vagnar se länk: http://www.banbyggarna.se/msts/train.../Passvagn.html Utforska Banbyggarna-sajten så hittar ni lite ett och annat. :D Liksom att kolla i respektive Download-trådar oavsett Simulator. I detta Forumet. hehe Då får man viktig information om rutter tåg objekt...... osv. Det borde nya forumister göra och sedan ställa frågor ifall man behöver hjälp eller tja. Mvh. bengt |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nyss körde jag över högsta punkten!:rolleyes: |
Citat:
|
:tumme_upp:
Citat:
Vet du når sånn ca du er ferdig med vognene ? de vil jo passe perfekt til Oslo - Trondheim med El 18. |
Hej! Dom är klara och jag hoppas att dom kommer upp på Banbyggarna snart. Annars får jag lägga upp dem här på forumets download. :)
|
:tumme_upp::applad::tumme_upp:
|
Dem finns nu online. Se våran egen tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...=10202&page=17
|
Tusen Takk :tumme_upp::tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:00. |