![]() |
Jeg finner ikke vognene noen plass. Er det noen som kan legge ut en lenke til de ?
|
|
Takker så mye, da blir det kjøring i dag :)
|
Pather till VBSR_7
Är det rätt att det bara finns en Path till VBSR_7?
Jag har i alla fall bara hittat en, Stören-Trondheim. Borde det inte finnas en för varje riktning åtminstone: Oslo-Stavanger t o r etcetera? |
Jo det följde bara med en, man får väl göra fler själv. :)
|
Citat:
Tyvärr funkar inte min egen editor längre. Och consists kan jag ej heller bygga. Förslag?^^ |
Citat:
Denne kan slettes... |
1 bifogad(e) fil(er)
Her er mange pather til vbsr 7
|
Citat:
|
et spørsmål
hver gang eg ska kjøre el 18 eller el 14 så tar eg ut bremsene å opp pantografen å begynner å kjøre, men det er sånn hvese lyd hele tia, ska det være det?????
eg haqr lasta opp et klipp så kan dere høre ka eg mener https://www.youtube.com/watch?v=t2MA...ature=youtu.be igjenn må eg si at dette er blitt en veldig fin rute, vbsr blir bare bedre å bedre for hver oppgradering |
Tack för Paths:en
Citat:
Och jag instämmer i önskan att du Bönan kunde bygga en aktivitet med natt-tåget. Trots att du har ont om tid med skolgång, nya bilen etcetera... |
3 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 67560
Bifogad fil 67561 Bifogad fil 67562 noen bilder med el 18 å de nye vognene trur eg, men el 18 tror eg ikke for løst bresene på vogna helt for eg må gasse på 90 % folr at toket ska gå å hvisa eg slippe opp litt så stoppen toget, eg har tatt av bremsen helt men alikavel å toget hveser å peser hele tia, men tar noen mellomrom, den tok 2 mellomrom til dombås så etter det gadd eg ikke mer, men eg kan bare kjøre i or, eg kan å i msts men da krasjer pcen etter 20 min men ingen pc krasj i or |
Nattågsaktivitet Oslo - Trondheim kommer... :)
|
Jeg prøver meg igjen på open rails. Får enkelte el lok til å fungere som løslok men ikke med vogner . Får ikke løst bremsene på togstammen .
Bruker ø og æ som på msts . Noen som vet hva som kan være årsaken ? |
Finns det kanske en av er som kan laga ett Nattågs-consist till den aktiviteten som bönan gör?
Visst finns inte NSB sovvagnar, men istället kan vi jo använda Bönans vagnar i NSB färgsättning :) Tacksam för hjälpen eftersom min egen consist editor inte funkar |
1 bifogad(e) fil(er)
Har også et problem på VBSR7. Men kun når jeg bruker OR, i MSTS er alt OK.
Når jeg kjører NSB type 73 el noen andre av "signatur" serien så ser det litt rart ut. Midtre del av tog-settet er borte Se bilde. Er det en feil på Con-filen min ? SIMISA@@@@@@@@@@JINX0D0t______ Train ( TrainCfg ( type73nydesign Name ( "type73nydesign" ) Serial ( 1 ) MaxVelocity ( 40.00000 1.00000 ) NextWagonUID ( 4 ) Durability ( 1.00000 ) Engine ( UiD ( 0 ) EngineData ( bm73n N3DT_Type73 ) ) Wagon ( WagonData ( bfr73n N3DT_Type73 ) UiD ( 1 ) ) Wagon ( WagonData ( bmu73n N3DT_Type73 ) UiD ( 2 ) ) Engine ( UiD ( 3 ) EngineData ( bfm73n N3DT_Type73 ) ) ) ) |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
NSB sovevogner finns |
Uppdareing till BM71-73 http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=34917
|
:tumme_upp:Takker :)
|
Jo sovvagnar finns ju, jag använder den gällande tågsammansättningen för nattåg 405 Oslo - Trondheim, dvs El18-B5-B5-B5-FR5-WLAB2-WLAB2-WLAB2.
:) |
Citat:
Å kjøre enkelt 73 sett går helt fint i or men ikke dobbelt . |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Her er consister :
|
1 bifogad(e) fil(er)
Vagnen konstigt genomskinlig enligt bild från inlägg 452.
|
Citat:
|
Kan noen legge ut en activity eller noe til vbsr 7 slik at jeg kan kjøre hele ruten? Kan bare kjøre Støren til Trondheim.:confused:
|
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hei er det noen som kan tippe hvor jeg holder på å legge spor nå?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Her er 2 nye paths :
|
Citat:
Meget bra Jan , du er helt utrolig :tumme_upp: |
Hønefoss möjligen? :)
|
Det är Hønefoss!:grin:
Jan, skapa en ny tråd VBSR 8. |
Ja det er Hønefoss.
Nå blir nye data for VBSR lagt ut på ny tråd VBSR8 |
Tusen takk :applad: . Nå ble det mye gøyere å kjøre ruten. Holder på med å kjøre Trondheim Oslo.:) Snart er hele det Norske jernbanenettet Ferdig. Mangler bare Nordlandsbanen og Bergensbanen
|
Saknas väl också Dombås-Ålesund, eller?
|
Halla
ønsker alle her inne en GOD JUL,N nå har eg tatt siste turen på vbsr før jul
|
Her nytes juleferien og endelig har jeg tid til å kjøre Oslo S - Trondheim :)
Står i spor 2 på drivstua med cargonet containertog nå . Utroligt hvor godt terrenget stemmer med kartet , kjenner meg igjen . Som før skrevet , meget bra :tumme_upp: Ha en fin romjulstid videre alle der ute :grin: |
1 bifogad(e) fil(er)
Her er 2 nye paths :
|
Hva betyr denne feilmeldingen som jeg får på Dombås ?
Problemsignatur Problemhendelsesnavn: APPCRASH Programnavn: train.exe Programversjon: 1.16.5.912 Tidsstempel for program: 3c1625d7 Navn på feilmodul: train.exe Feilmodulversjon: 1.16.5.912 Tidsstempel for feilmodul: 3c1625d7 Unntakskode: c0000005 Unntaksforskyvning: 002c99cf OS-versjon: 6.1.7601.2.1.0.768.3 ID for nasjonal innstilling: 1044 Tilleggsinformasjon 1: db86 Tilleggsinformasjon 2: db86b166907770376374dc76f8714b6d Tilleggsinformasjon 3: f2f0 Tilleggsinformasjon 4: f2f06fb19d7cb9979b836dbd3811026b Filer som beskriver problemet AppCompat.txt WERInternalMetadata.xml memory.hdmp minidump.mdmp Vis en midlertidig kopi av disse filene Advarsel: Hvis et virus eller en annen sikkerhetstrussel forårsaket problemet, kan åpning av en kopi av filene skade datamaskinen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:55. |