![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
här är L26:an
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tycker att det ser ut som att det är STL kopplet som spökar för dig.
Prova att ladda hem det på nytt från Banbyggarna. http://banbyggarna.se/stl/ovrigt/page1.html . |
1 bifogad(e) fil(er)
Nu blev jag osäker.
Ser först nu, att det är Vovvens eget kuidnr. och då blev jag väldigt osäker på, om den finns med hos Banbyggarna. Jag lägger upp hans cdp-fil här nedan istället, så kan du försöka med den istället. EDIT: Hittar den inte på Vovvens hemsida. Där länkas man till Banbyggarna för kopplet och hos Banbyggarna, så finns den inte med i Kuidlistan. Kanske den är inpackad i lokens eller tendrarnas rar-filer hos Vovven. . |
Citat:
Tack!! testar det imorgon. |
1 bifogad(e) fil(er)
Nu fungerade loket L26 men inte tendern.
|
jag får loken att fungera men tyvär inte tendrarna.
|
Citat:
Kanske någon annan, hinner rycka in under dagen och hjälpa dig. |
4 bifogad(e) fil(er)
Sådär, då är man hemma igen.
Prova att installera dessa fyra cdp-filerna här nedanför. Då tror jag, att du även får Tendern att fungera. . |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack! Saknas tyvär en kuid .
|
Har du laddat Ned tendern fraan min hemsida? Lok och tender Laddas Ned var foer sig....
|
Citat:
Jag har ladat ner både Lok & tender. Loken får jag in men inte tendrarna |
??
1 bifogad(e) fil(er)
Varför fungerar det inte Bild 1 är från när jag laddade in filen på Trainz och 2:an när jag tryckte download på filen i Trainzcontent. varför fungerar det inte när filen läggs in 1 men ändå fattas den.?????:confused:
|
Citat:
Så här gör jag för att hitta bland mina objekt: Starta upp Trainz och sedan "Manage Content" Sätt Filter: Custom Ändra Namn till Author och skriv in vovven47 i efterföljande fält. Bild: https://s19.postimg.org/cg99c4s7n/TC_ATender1082.jpg Hittar du ingen SJ A tender 1082? Om du hittar: Kan du markera tendern med vänster musknapp och sedan höger klicka med musen? Eller är tendern "grå markerad" ? Efter vad jag förstår så gäller problemet "SJ L26 tender" och "SJ A tender 1082" ? Eller finns det ytterligare tendrar med samma problem gjorda av mig? Mitt byggnr till TANE är 84204. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
jag har problem med tendrarna och tankloken men själva loket fungerar driven |
Några av objekten är öppna (Open for edit)
Vad händer om du kör Submit på dom. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:07. |