![]() |
Citat:
Prøvde den ikke ordentlig ut, men vil vel foretrekke MSTS. Hva utgjør forskjellen? De fjerne fjell så bedre ut nå! |
Jag kör med OR, för den har mycket bättre grafikmotor än MSTS. Ibland över 100 i FPS. OR har mycket större bild än MSTS.
|
Citat:
Men en av grunnene til at jeg ikke bruker det er og at en del lok ikke fungerer der . Men ser jo klart fordelen med at der er mer detaljer , men for meg virker det mer naturlig i msts :) |
heisann
eg liker ikke or eg for tar tid å få togeene å rulle der, men bra den ska funke i msts å, stilige bilder her så stå på dere gjør en knall god jobb
:tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::applad::applad:: applad: |
Morfaren min var fyrbøter på "Dovregubben", og han fortalte at på Fokstumyra kunne "gubben" oppnå en hastighet på 120 km/t.
|
5 bifogad(e) fil(er)
Takker for alle tilbakemeldinger.:Yeah:
Her er noen bilder langs Vålåsjø på Dovrefjell. |
Det är så vackert! Väldigt ödsligt men ändå vackert på något sätt där uppe på fjället!
|
Måste bara fråga, vad heter marktexturen du har använt på dessa senaste bilder? Den ser helt klart användbar ut!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Okej, tack, tror att den kan vara till nytta. Tack! :grin:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Er det noen der ute som kan lage Hjerkinn St for meg.
Flere bilder her: http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=4&u=2118 |
Hej Jan :D
Ännu ett mästervärk. Landskapen med diverse sjöar osv. förtrollar en,jag inget annat ord som tja...... Lycka till i fortsättningen med rutten. MSTS är en gammal Lady som kan vara lite hmm gaggig. |
1 bifogad(e) fil(er)
Takkar og bukker:)
Pyntingen er klar til og med Hjerkinn. Da er sporene klare frem til Drivstua 407km fra Oslo S. Her har sporene gått fra i overkant av 1000m ned til ca 670m. |
Snyggt! Mycket dramatiskt landskap.:tumupp:
|
Toppenfint!:tumme_upp:
Ett problem är BM71-73:s mellanvagnar inte syns med OR!:mad: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:31. |