![]() |
Citat:
|
Citat:
Du skulle kunna vara ansvarig för U8 så kan Bombardier ta U7 istället för mig. Då är jag VD för företaget, så jag gör lite allt möjligt (gör hemsida, redigerar ev. fel som ni andra skrivit på hemsidan, skriver till osv osv). Så.... Antepante - Trafikansvarig WTC-HOB samt 33st-HOB Bombardier - Trafikansvarig Berlin linje U7 rapid94 - Trafikansvarig Berlin linje U2 Micke.L - VD för Underground Travel jonte34 - Trafikansvarig U2 Jag kommer på hemsidan göra sidor där alla linjer kommer ha en "ruta" där trafikansvarige kan skriva vad den vill på (om sin linje, t.ex störningar, m.m) När er sida är klar så kommer jag att gå in och redigera (om det behövs) stavfel, osv. EDIT: Hemsidan görs i freewebs, ni kommer få lösen när det är klart! |
Citat:
|
När är det "Premiär" ?
|
Citat:
Antepante: Inte klart än. Blir lite av en överraskning ^^ |
Men då får jag U8 på BS?
|
Citat:
|
Citat:
|
Som sagt; Freewebs. Ni kommer få reda på adress samt lösen när hemsidan börjar bli lite mer färdig. Ha tålamod :)
jonte får U8! |
Är med också då.. Kör gärna på WoS 2 på den där Shuttle uppdraget, om du vet vilket jag menar. Den kör jag gärna och gör min egna tidtabell då också.
|
Ang. Freewebs: Betalar du för dig när du gör hemsidan? Om inte, så är det mycket reklam på hemsidan, men det kanske går ändå. Mer information om Freewebs finns här.
|
Kan jag få bli pressansvarig?
|
Citat:
Dennis: Snacka med Bombardier om U7 så kan ni bestämma vem som gör vad :) |
Citat:
Om det inte är okej kan vi väl dela på nåt sätt, jag kan ta en bit av den iaf. |
Hur går det med sidan?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:44. |