![]() |
Citat:
|
Jag skriver inte så ofta på detta forum längre men att "svartlista" ett företag i Australien bara för att ett antal svenska tillbehör inte fungerar är väl snarare något du bör ta upp med dom som gjort tillbehören.:rolleyes:
|
hehe..
Citat:
Menmen nu när jag tog bort assest filen så har jag typ 10 fel istället för 300.+.. jag tackar för de tipset.... ;) men jag märker att en kuild på door controllen verkar vara borta..men hoppas att ekans länk fungera nu ska kolla de i mon efter plugget.. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
- |
Tack men
Citat:
|
E bort kuilden skaknas
Citat:
|
Citat:
Där Svenolov även skriver att MSL Door Control . Kräver MSL Library Pack: Har du även laddat ner den??? http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=15440 |
Citat:
|
Citat:
|
Det var ett förfärligt gnäll. Auran har tillkännagivit att TS2009 kommer att vara bakåtkompatibelt ned till TRS2004 och det stämmer! Auran har även tillkännagett att alla resurser kommer att satsas på TS2009 (alltså inget underhåll av 2004 och 2006). TS2009 fungerar alldeles utmärkt! Men! Modeller konstruerade i CM2 i TS2009 kommer kanske inte att fungera i tidigare versioner (Texturkomprimering m.m. = ett jättelyft).
Ett råd till alla gnällspikar: Skaffa TS2009 och slipp gnälla! |
Hehe..
Citat:
Men jag ska tralla bort till Nordstan snart å fixa de.. har tänkte på de länge... Ca pris : ????300kr?? men den koden vad hittar jag den iså fall de e väl inte mitt serialnumber hehe så vad kan jag ta reda på felkoden skulle va kul att få veta det! =) |
Citat:
För övrigt är jag helt ense med dig, i ditt inlägg. |
Citat:
|
Okej då ska jag alltså ta texten från error rutan å spelet å skriva in i scriptet driver command... och för att göra de väljer jag open in explore .. å skriver den konstiga texten på rad 181..
Men driver command fungerar inte på någon rutt i hela Trainz 2006 så de kan inte va den banan ;GBG som gör att min DriverCommand får error hela tiden?! fattar jag rätt eller nåt .. PS Jag vet inget egentligen om sånt här, har aldrig gjort detta tidigare alltså. |
Citat:
EDIT: Eller ännu bättre, skicka hela objektet "DriverCommand" till mig. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:31. |