![]() |
Citat:
|
Hej!
Det perra53 vill är: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....08&postcount=1 |
vill ha den med kan inte bygga i gmax eller vad det heter för jag är inte så bra
|
Citat:
Men då är det kanske bra att du lär dig då? Eller kanske fixar fram massor av ritningar, bilder osv så att någon faktiskt _kan_ bygga en Itino?:) |
Citat:
|
Finns det något tåg som liknar Y31 till Trainz?
|
Citat:
|
Tror inte att det gör det.
Jag har sökt med ljus och lykta på alla Trainzsidor som jag har hittat efter ett sådant, eller tillräkligt likt åtminnståne, för att kunna ev måla om, dock utan resultat hittills. |
Synd om det inte gör det. Kanske finns Italienska tåg som liknar då?
Citat:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jag upptäckte att jag hade detta tåg installerat i TS 09. Tycker det var ganska likt, vad tycker ni? Men det finns ingen mittenvagn, och det gör det väl på riktiga Y31? Man kanske kan använda någon mittenvagn från ett annat tåg om det behövs. Dessvärre kommer jag inte ihåg om jag har laddat ner det eller om det kommer från spelet från början. :)
|
Jag hittade ett bättre tåg som jag nog ska försöka göra en repaint på när jag får tid. :)
|
Den på dom 2 första bilderna finns från början och heter något i stil med DB Desbiro. Men både fönster och fronten skiljer sig rätt mycket från en Y31.
Visa gärna en bild på den andra du hittade Bombardier Train. |
Y31 1400
vet nån vart man kan hitta en sådan modell.
jag skrev ett inlägg om en modell på http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25003 men jag h aldrig fått den att funger för att det fatts några kuider eller så kanse den ej är till trainz 2009 . jag mail till han som ha gjord den han sa det finns på hans hemsida men det jag ej hitt . Snälla hjälpa mig. |
Citat:
Bengan har redan gett dej all hjälp som går att få. Till och med han som har gjort tåget säger ju att ALLT finns på den sidan. Du får ta och LÄSA ALLT som Bengan skrev en gång till, och GÖRA allt som Bengan beskrev, steg för steg, men klarar du inte av det, så får du väl ladda ner ALLT som finns på sidan. Vill inte vara dryg, men det finns liksom ingen anledning att upprepa allt som Bengan redan har förklarat och beskrivit en gång (och lagt ner tid på att ta fram och skriva ner i flera inlägg till dej). |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:45. |