![]() |
TACK Alla!
Verkligen kul att se att så många är intresserade av det jag producerar. Upptäckte just att jag även firar att jag varit medlem i detta forum i exakt 10 år!
Hip Hurra: |
Citat:
Själv har man inte hunnit halvvägs än. Oxå får man väl slinka in med ett tack, för att man har fått äran att samarbeta, och kladda och dona på allt möjligt du gör, och har gjort :). |
Citat:
Hälsningar Kenta978 |
Ni är helt klart värda massor av tack!! :) Ni har verkligen förlängt glädjen av att använda Trainz. Hoppas det blir minst 10 år till av dina och andras supersnygga tåg, byggnader m.m.m.m.!! :)
|
Grattis LAn! Jag har bara vart medlem i lite mer än ett år. Men det är väl nästan lika länge som du har vart medlem här? ;)
|
Citat:
|
Citat:
exakt för mig inte som det borde vara. Men det ger mig 12 dagar till att få ut något till jubiléet. |
Var det inte du, LAn, som började i 3D-branschen med att placera skorstenen rätt ner i vardagsrummet?
Vad inte många vet är att LAn, förutom formidabel byggare, är ruskig snabb att svara på epost. I det fallet är han oöverträffbar. Jag vet - jag har epostat sedan man la ner runskriften. Nisse |
Ja det är bara att hänga med i hyllningskören, vilken kavalkad av lok, vagnar och byggnader. Tack + tack för de tio åren som du orkat hålla igång. fast jag gissar att för dig är det roligare att göra Trainz än köraTrainz.
#22 Kanske ångturbinloket med kondensator skulle vara något att bita i? Eller Litt G, LItt R eller Litt............... Stickanw |
Ja det är en hel del grejer när man samlar allt på bild! Mycket fantastiska grejer som fortsatt gjort Trainz ännu mer roligt att spela ;) :)
Tack Lan! och alla andra inblandade! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:52. |