![]() |
:applad::tumme_upp:
|
Riktigt bra jobbat Andreas, riktigt bra! :applad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
|
Väldigt bra!
Hoppas du gör bredare broar. T.ex. dubbel- och trippelspår. ;) |
Snyggt! Precis vad som behövs.
Om jag också ska önska olika varianter så vill jag gärna ha en kortare också, för smalare vägar (enfiliga och/eller gång/cykelvägar). |
I ärlighetens namn så finns det redan mycket bra saker ni kan använda om ni bara letar.
http://www.railworks.cz/mosty-mostky-propustky/ Där finns bland annat ett par bra broar och byggnader som utan problem skulle kunna användas på en svensk bana. Så enligt mig är det bättre om vi, väldigt få, svenska konstruktörer faktiskt fokuserar på saker som inte finns att hitta alls, så som svenska fordon och svensk infrastruktur. Men personligen så spelar det inte mycket roll för min del, från och med måndag så kommer min tid för att bygga saker till Rw vara ytterst begränsad. |
Andreas13:s broar ser bättre ut än Tjeckiska.:tumme_upp:
|
Alla dom "tjeckiska" broarna finns med i UKTS Freeware Packs. Jag glömde påpeka att där finns en hel del bra grejer! Det är dock fortfarande för mycket sten och för lite betong, och för få broar/viadukter för småvägar (typ som dom på bilderna jag länkade till).
|
1 bifogad(e) fil(er)
Några fler.
Bifogad fil 57943 |
@Andreas13
very nice bridges :Yeah: @all click on the image to enlarge (full-HD): http://www.klemund.de/RailSimulator/...en_165_800.jpg |
Bra jobbat både Andreas och newS! Mycket efterlängtat båda två.
|
:applad::tumme_upp:
|
Andreas13 och newS, :tumme_upp::tumme_upp:
Ser super ut! :D |
Citat:
Tyvärr är problemet att få tag på bra bilder att använda till texturer. För ett träd krävs an bra och tydlig bild på ett representativt träd av arten. Det ska INTE vara en bild på en skog utan ett enskilt träd med all bakgrund raderad. /æ |
1 bifogad(e) fil(er)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:56. |