![]() |
Haha okej, har fortfarnade lite svårt att förstå men jag klarar mig, tack för svaret :)
|
Har nu hittat hemsideadressen. Snygg!
|
Men hemsidan är väl inte klar? :) Eller har "785" tillgång till hemsidan innan oss andra?
|
Nä , men hemsidan är upplagd, och jag hittade den.
|
Vilken adress?
|
Det får du lista ut själv eller vänta på att Micke.l lämnar ut den här.
|
hemsidans adress är www.undergroundtravel.webs.com , ingen av er får lösenordet innan grundarbetet är klart. :)
|
Kommer vi att kunna skriva in förseningar i tunnelbanan? (Te.x jag och Dennis) Kommer vi att få lösenordet via PM då eller? :)
|
Citerar mig själv ;)
Citat:
|
Jag är då pressansvarig för linjen 33st - JSQ. Alla NY linjer döps till L1, L2 samt L3. Newark linjen tas bort för tillfället.
WTC-HOB L1 (Line 1) 33st-HOB L2 (Line 2) 33st-JSQ L3 (Line 3) |
Har bara en liten fråga, (gör en egen hemsida) Hur gör man för att ändra namn på länkarna i rubrikfältet. :) Hoppas du förstår min fråga.
|
När blir du färdig med sidan?
|
Han är färdig om du tittar upp lite i tråden www.undergroundtravel.webs.com
|
Men vi har ju inte fått våra lösenord än
|
Den blir nog klar i helgen.
|
Vi får väl olika lösenord? Får vi lösenorden via PM? Var loggar man in på hemsidan? (Det finns ju inget fält för det)
|
Citat:
För övrigt loggar man in på freewebs tror jag om micke gjort sidan där.;) |
Ni kommer alla få en adress till ett forum via ert PM som ni kan bli medlemmar på så slipper vi snacka om allt här.
|
här är adressen till forumet www.ugt.forum24.se.
Även icke-anställda är välkomna att besöka sidan och kanske bli medlemmar. För dom som har lust. |
Citat:
|
Snyggare design ska jag fundera på :visslar:
|
Finns en massa att hämta från Forum24 som du nu använder, allt från techno desginer till liknande e-buzz =) kan gärna hjälpa dig då jag användt sånna forum innan och kan det hyffsat bra iallafall :)
Fast E-buzz kör ju med Vbulletin som är lite mer komplicerat och kostar :P |
asså finns det någon här som är tillgänglig i hemsidan fortfarande eller??
jag har skickat ett PM med en lokförare anställning men har inte fått något svar vill ha det helst så fort som möjligt! |
Hej, bolaget är inte längre aktivt.
|
Kan vi inte starta upp det igen? Vore kul. Någon mer som tycker som jag? :)
|
Citat:
Jag har Bergslagstrafik och numera Scotrail att sköta ;) |
Kanske det, i så fall blir det ny hemsida och nytt forum. Men först vill jag höra om några är intresserade! Skriv här nere bara. :)
Kravet är bara att ni har något av följande: World of Sybways vol. 1 World of Subways vol. 2 Berlin Subway (MSTS-Addon) |
jag vill lätt jag kan vara lokförare och chef för förarna
|
Jag har BS. Om det funkar tar jag jobbet som ansvarig för ruhleben-sträcken. Jag kör självklart också ;)
Jag skulle också kunna fixa hemsida/forum. |
vi får nog göra ett nytt forum för detta är för gammalt
|
vi tre kunde hjälpts åt:D
|
Ja, vi tre kanske kan vara "bossarna" ;););) Vi får höra med Bombardier. Men det låter bra! :tumme_upp:
|
Ja, vi kan vara lite "ledare". Men jag är rädd att det kanske bara blir vi tre och då är vi ju alla ledare så det skulle inte vara så roligt. Vi kan väl bestämma vilka sträckor m.m. senare. Nu gör jag en omröstning och ny tråd om detta. :)
|
Citat:
|
Citat:
För info om bolaget kolla i tråden "Nytt tågbolag som kör tunnelbana" Du har också fått svar på ditt pm :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:20. |