![]() |
Jag packade ner Assets med utilities.exe för ett tag sen och hur stor blev det? Det blev 6 GB stort.:eek:
|
Nya bron över Slumpån
1 bifogad(e) fil(er)
är färdig! :Yeah:
|
Citat:
|
Citat:
|
Steam workshsop är jag tveksam till att det går att använda. Då måste man väl endast använda saker som redan finns i de andra rutterna?
Man kanske kan göra den 'privat'. Lägga upp allt på google drive eller liknande och bjuda in 'betatestare'...... :) |
Kan man också göra...
Citat:
|
Lite mer om Slumpån...
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag har dragit fram vattendrag åt Slumpån och även byggt upp gamla bron. Vet inte om den rivs bort, vet ni?:vetej: |
Den ska bli cykelvägsbro har jag hört, så den ska vara kvar men utan stolpar och spår. Ser bra ut! :)
|
Citat:
Jag tog reda på att bron blir kvar till cykelväg. Jag placerar nog belysningen där. :Yeah: |
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Då har jag jobbat färdig Slumpånsområdet. Sen fortsätter jag norrut mot Trollhättan. Det spåret har jag satt upp STH 200. Här kommer fyra bilder! Njut av dem! |
Fan vad duktig du är! ursäkta mig, men hur jag än vrider och vänder så kommer jag aldrig i närheten på mina rutter! Är så sugen på att köra på banan som den är, om man får...
Får man det? |
VÄLDIGT fint Totte!! :) Har följt bildserien på Postvagnen om Velandabron, och man känner verkligen igen sig på dina bilder.
|
Snyggt jobbat!
|
Tackar!
Jag planerar spårläggningar söderut c:a 5 km långt, så vi får se hur det blir.:grin: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:44. |