![]() |
Citat:
|
kul
ja dette gleder vi oss til, mega fine bilder, eg for ikke til msts etter eg måtte legge inn på win 7 igjen, men alt funker fint i or så eg håper vbsr til trondheim vil funke like bra i open rail
ja lukas det ska bli konge gøyt å kjøre fra stavanger til trondheim eg ser det har vært litt dødt her inne den siste tia, men eg trur det endrer seg når som du skriv at du nærmer deg trondheim, eg syns du er veldig flink det er et kunstverk å kjøre vbsr det er bare så gøyt å kjøre, eg holder meg for tia på vbsr mot oslo fra drammen for tia, men stå på dette går så fint altså :Yeah::Yeah::Yeah: å :tumupp::tumupp::tumupp: for vbsr byggerne eg gler meg :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::) |
Hej!
Jättefina bilder och ska bli kul att köra när det blir färdigt. Hälsar Anders |
Citat:
Skal bli kjempekuult:tumme_upp::tumme_upp: |
Jeg har tatt en pause fra MSTS pga gammle maskinen min har nesten tatt kvelden så akkurat nå så driver jeg med TS 2014 på min nye maskin kommer tilbake etter vært men skal jo prøve VBSR 7 når den kommer ut på en annen maskin som jeg kan låne av en kompis slik at jeg kan gjøre litt MSTS så jeg ikke glemmer hvordan jeg gjør det blir foresten veldig brraa med den ruta
|
Citat:
|
Takk for hyggelig tilbake meldinger.
Jeg har nå lagt ferdig sporene til Heimdal St 541,41 km fra Oslo S. Så da er det ca. 11,46 km igjen til Trondheim. Deretter er det pynting fra Støren til Trondheim før VBSR7 er klar.:Yeah: |
Citat:
|
Härligt! :applad::applad:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen:Yeah:
Da er vi i gang med å legge sporene på Trondheim stasjon. :visslar: |
Super ! :)
|
:tumupp::tumupp:
Meget bra :grin: |
Blir nog bra detta! :tumupp:
|
5 bifogad(e) fil(er)
:Yeah:Hei igjen
Da er jeg klar med sporene i Trondheim :tumme_upp:så nå er det bare pynting mellom Støren og Trondheim som står igjen + noen justeringer. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:00. |