![]() |
Ser jättebra ut! :D
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Tackar för de trevliga komentarer!:)
Visar tre bilder öster om Upphärad, nästan färdig. Det går långsamt p.g.a objekten att få tag på som liknar som möjligt. |
Ser fint ut.
|
Mycket fint! Hur länge har du jobbat på banan? Hur klar skulle du säga att den är i %?
|
Citat:
|
vackert!
en liten undran: vart letar du efter objekt? |
Citat:
|
Tänkte mer generellt. vilka sajter brukar du leta i, t.ex.?
|
Citat:
Vad jag är ute efter, är de nya stationer från Lödöse till Gbg och Gbg:s stora station. De finns inte att hämta utan de måste skapas av objektbyggarna. Så det är så knepigt! Jag kan omöjligen bygga objekt för jag har ingen kunskap. Det är också därför jag skrev "kanske" i rubriken. |
Citat:
Men om du har bilder så tar jag gärna en titt på det! |
Citat:
|
Jag vet ingen 3D-program som har svenska som språk tyvärr... Möjligen Sketchup, som är gratis och relativt enkelt.
|
Citat:
|
Hur går det med rutten?
Sedan undrar ajg vad det är för objekt du efterfrågar... Vänersborgs stationshus bad du om, och fackverksbron till Vargön, eller hur? Är det annat som behövs. Jag har långsiktiga tankar på att lära mig bygga objekt till RW, speciellt nu när jag ser hur AlleDahlle bygger den där fina S-Tavlan. Göteborg Central blir dessvärre väldigt svårt att bygga. Det är stort och jag behöver ritningar om jag ska kunna bygga den väldigt bra. Detsamma kommer gälla Stockholm C på min dalabana. Finns det ritningar på Värnersborgs stationshus? Fackverksbron kan jag ju göra repaints på så de blir gråa. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:38. |