![]() |
Snyggt blir det! Otroligt hur man kan få ett så gammalt lok, att se rätt modernt ut ändå (nu menar jag modellen alltså, och inte loket i sig ;))
|
1 bifogad(e) fil(er)
nu e hon klar :) dock är rpe spegelvänt på ena sidan men går inte att ändra på och så har det ju kjolar vilket det riktiga rpe inte har men men :) kommer snart i downloads nästa blir hector T43 228
|
1 bifogad(e) fil(er)
här är ett av hectors t43or och det blir ett orange hector med tror jag sedan ett orange sj loggat t43 med och ett blått i bk tågs gamla färg
|
Bra "snickrat", hammar'n, men varför använder du inte STL-T43;an istället, som har koppel, snyggare buffertar, mm??
Den har ju en texture grupp dessutom som du kan klona, och använda, så slipper du släppa så många olika lok. Ett förslag bara. |
Citat:
Är det någonting som jag har missat i nedladdningsväg tro, med T43:an. Du tänker inte på Marcus T43:a nu, som bara några fåtal har som Beta? |
Den har jag nog missat med... Vart finns den att hämta? Det vore helt klart bättre ... Vore ju samma som z-loket med STL koppel jag målade .. Blir mycket bättre resultat ...
|
|
fixade in loken i stl anpassade lokets texture group ist så finns alla i samma texture group :) min fråga nu då till LAn ekan och de andra som gjort texture groupen: Har ni något emot om jag lägger upp den här? Original texturerna finns med är bara två nya extra utöver de som redan fanns som är förändrat...
|
Citat:
Kom ihåg bara att ge STW gänget creeds om du gör det. STL- gänget behöver du inte ge några credds till, för det var någon självutnämnd (avundsjuk????) talesman (GBSF) för hela publiken som svor å domderade om att vi fick för mycket beröm och uppmärksamhet redan, och att vi bara är ute å fiskar efter mer ;):D.. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
mitt nästa projekt är ny texture pack till CW RC :) så här följer de två första
SSRT och SJ blueX |
Snyggt hammarn! :) Visst kan du få min svarta Rc3a när jag är klar med den! (svarar här för att inte gå så OT i andra trådar).
|
det går utmärkt så lägger jag till den i samma texture group så blir det lättare för folk som vill använda alla texturer :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Har Rc2 1082 Kermit liggandes, om du har användning utav henne.
Gjorde inga fler försök med texturen för Rc-loket, då vissa saker är mappade på fel ställen för att jag skulle bli nöjd. |
Absolut den skall med :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:12. |