![]() |
Citat:
De kontaktledningsstolpar som finns i spelet av newS skulle jag säga är mest likt ett ST 7,1/7,1 system vilket betyder 7,1kN som man spänner in kontakttråd och bärlina med. I ett ST 7,1/7,1 system är längsta spannlängd (med en lägsta radie på 700m) just 55m och 60m på rakspår. SYT 15/15 är spannlängden 65m. Jag tror det måste ändras i själva blueprinten för att ändra vilket avstånd den sätter ut stolparna på. |
1 bifogad(e) fil(er)
Kan ni gissa var jag försöker bygga?
|
Sandviken?
|
Nej, det är fel, tyvärr.
|
Trollhättan C?!:)
|
Det är rätt, Bönan!
|
Citat:
|
Dubbelpost...
|
Hej!
Ja Bönan det blir dubbelspår, men Google Earth har inte uppdaterat just de dubbelspåren ska synas. Det är bara att vänta. Nu till min prövning om signalerna. Jag har placerat infartsignal 5 lampor och gjorde länkar till fler spår, men sen vet jag inte mer hur jag ska fortsätta. Jag högerklickade och allt försvann bara. Tacksam för svar hur man gör. |
Du måste placera ut alla länkar (alla 11 stycken). Dom som du inte behöver använda placerar du "bakom" baslänken.
Det är mycket utförligt förklarat i manualen som följer med, med bilder och allt! |
Citat:
Var finns manualen på svenska? Det skulle vara toppen om den finns. Tacksam för svar. |
Alltså manualen som följer med de svenska signalerna - den är på svenska. Finns här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=28661
|
Tack så mycket , Hgv! Det var bra manual!
|
Tacka inte mig, tacka KMW! :)
|
Citat:
KMW har gjort ett bra jobb med manualen så jag tackar honom också! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:46. |