![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag håller på bygger stationen Voss. Jag fick ett bekymmer om personer på gräsmattan. Jag tog bort plattformen, men inte personer de står fortfarande kvar. Hur sjutton får man bort dem? Nå´n som vet hur? Är djupt tacksam för svar. |
Vet ej om det kommer att fungera men prova att hålla markören jämte och håll i vänster musknapp, dra upp en lagom stor cirkel och släpp. Alla objekt inom cirkeln ska ju markeras då, sen är det bara att hålla inne Ctrl och klicka bort de andra markerade objekten, så gör i alla fall jag vid liknande problem.
Fast du kanske redan har testat detta? |
Allternativt, åk ner under objektet och prova att markera därifrån, brukar funka bra när det är lofts som är svåra att markera ;)
|
Den är borta nu! Den försvann samband med start av datorn.:tumupp:
|
En bugg! Det där plattformsproblemet stötte jag på förr, men försvann vid omstart av rutten.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jeg mangler en bro, men jeg ser heller ingen "melkeflasker". :Fnissa:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Va konstigt! Jag hittar inte denna brons namn och jag har tydligen inte kvar och ändå visar bron upp. Jag försökte få fram brons egenskaper utan att lyckas. Några fler som saknar? |
Jag har aldrig lyckats få fram denna bro! prova någon annan vanligare bro eller så.
|
Citat:
Fler som vet vart den kommer ifrån? |
Hmm, det känns så att det är alldeles för få som är intresserade.
Ska jag avbryta byggande? |
Mener du at du vil avbryte byggingen av Bergensbanen? :confused:
|
Hej!
Nej, jag kommer inte avbryta. Den ska bara vila lite, hur länge vet jag inte än. Jag har nu lagt upp en ny uppdatering av beta-rutten, så det är bara hämta vid min signatur "RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta".:Yeah: Stationen Voss är spåren, luftledningar och signaler klara. Några liknande stationshus och hotell finns där.:grin: |
Bro saknas
1 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Jag saknar också bron. Helsing Traindriver2015 |
Citat:
|
Hej!
Nu har jag hittat varifrån bron kommer. StevensPass äger denna bro. Det blir inte kul att ha tre betalda rutter till Bergensbanen. Jag undrar om det finns möjlighet om att bron överförs till friAssets? Så slipper man köpa StevensPass. |
3D bro
Hej
Kanske är det möjligt att skapa en bro i en 3D-program. Det finns t ex. ett gratis program som heter Blender, som kan användas. Helsing traindriver2015 :) |
Testet nyeste oppdatering, veldig bra jobbet på Voss og Takvam. :Yeah:
|
Citat:
|
Test av sista uppdatering
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Jag har testad sista uppdatering. Den är mycket fin. :applad: Massa detaljar. :) Har lagt ved en bild med EL18 med vognar på Vosso. Helsing traindriver2015 |
Hei Totte. Jeg har lasted ned og installert strekningen i TS2015 og synes du har gjort en kjempebra jobb så langt. Jeg håper du fortsetter i like bra kvalitet som du har gjort til nå. Gleder meg til fortsettelsen!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Kan du möjligen skapa lutningsvisare? |
Answer to schweinchen! You may not have installed them here
|
Takk for helping :)
I will try that. |
Trengereid
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har jag jobbat klart Trengereid!:Yeah: |
1 bifogad(e) fil(er)
Nothing is changing.. :vetej:
|
Woow, hadde aldri klart å bygge sånt. Ser MEEGET bra ut! :ber::tumme_upp::drool:
|
inlägg 185. Kan det vara Bergen by night:)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jag har gjort en lista vad rutten behöver att få fungera.
I made a list of what route need to get to work. |
When I change the graphics settings it works!
Disabled dynamic weather and dynamic clouds (or anything like that) |
1 bifogad(e) fil(er)
Du gjør en fantastisk jobb! Stå på. :D
Btw, nattoget fra Oslo S passerer Trengereid. :tumme_upp::Yeah: |
Citat:
|
Citat:
Slik jeg forstår må jeg ha alt på den listen for å kunne kjøre Bergensbanen i TS2015. Er den samlet plass hvor man kan laste ned flere på en gang eller må jeg google hver enkelt sak for så å lete meg fram til riktig objekt på Uk train sims etc.?? Jeg er n00b her som dere forstår :visslar: |
Citat:
Har du hämtat Assets hos min DropBox? Både Trollhättan och Bergensbanen? Sedan kan du kolla listan vilka du har installerat och resten får du hämta övrigt. Läs gärna tråden bakåt så upptäcker du. Lycka till! |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu är Vaksdal färdig. Uppdaterad Bergensbanen finns nu att hämta! Klicka på "RW-Trollhattan och Bergensbanen Beta" i min signatur. |
Ser mycket bra ut! Laster ned nå. :tumme_upp::ber:
|
Tuneller og spor
har proplemer med å se skinnene og tuneller. Hvordan kan det fikses?
|
Hej!
Hämta spåren i inlägg 18. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=34466&page=2 |
Fikk det til
Fikk det til. Men Tunellene mangler tak og vegger.
Har også sendt video til bm 72 cab i msts |
Då får du köpa Donnerpass som är på reapris. http://store.steampowered.com/app/65239/?l=swedish
|
Takk
tusen takk for hjelpen. Ruten er kjempebra!:tumme_upp::applad:
Blir den bygget ut videre mot Oslo en gang? Og quick drive? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:35. |