![]() |
Citat:
|
Okej;) Får la testa det sen.
Tack tack |
Jag har testat men fattar inte.
Kan du skicka en bild som förklarar? |
Jag får inte in C20 i spelet. Måste man ladda ner något från DLS? Jag har inte registrerat mitt TRS 06 ännu. Är lite osäker på hur man installerar tåg och rutter. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Det ska inte behövas något från DL. Om du laddar ner V 1.4(det fullständiga paketet) från www.svoyager.com så får du alla filer som behövs. Om du kör Vista så måste du köra TRS som administratör för att det ska funka.:grin:
|
Citat:
EDIT: Jag prövade men inget nytt resultat. A-B delen går inte att placera på spåret. Den finns med i "Railyard" men tåget syns inte. Det finns bara i listan, men mittendelen går att placera på spåret och finns med som bild i "Railyard" |
Att du inte kan registrera dig låter konstigt. Kan det vara så att du "köpt" en piratkopia? I så fall är det sannolikt att det kommer att fortsätta att strula för dig samt att hjälpen här i forumet kommer att upphöra.
|
Det låter nästan så Kenny, han har ju heller inte installerat patchen till 1.1 vilket heller inte går med en piratkopia. Vi får hoppas att vi har fel, eller hur Ruben?
|
Citat:
|
Någon som hört ifall resten av banan ska byggas ut? Eller om det finns någon session att använda sig av? Hörde ju att den skulle byggas på i Kuju, något nytt om detta?
|
Nu är jag arg och besviken på tunnelbanetåget !!!
Jag har laddat ner allting och kör igång spelet och jag tycker jag har tryckt på alla knappar men ändå så rör sig inte tåget. Vad är det för fel? Och inte hittar man några instruktioner på hur man ska göra heller på hemsidan så jag blir alldeles förtvivlad :( Hur gör man nu då för att få igång tåget? Jag har tryckt på Q för att lossa bromsarna, jag har tryckt F för att tåget ska gå framåt men när jag trycker W så står det ändå stilla och låter hemskt illa :( Är det fler bromsar och tangenter som ska tryckas ner i spelet för att få iväg C20 tåget eller vad är det frågan om? |
1. du måste köra i cab mode, och använda musen för att röra på spakarna
(dvs dcc fungerar INTE) 2. frågorna har stälts flera gånger förrut, sök :D http://www.svoyager.com/faq/faq_en.htm http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=22398 |
*Borttaget, postade i fel tråd*.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:34. |