![]() |
Citat:
|
Filstorleken ska vara 443 mb.:)
|
Det är som sagt nåt med servern... Kommer inte in på den igen nu.... Så jag meddelar ikväll hur det går...
|
Jag tror att jag fick hela rutten, för WinRar packade snällt upp, men den funkar inte som den ska... I de delar som är nya för version 4 kraschar det och jag får don´t send. Men det är väl antagligen nån fil jag saknar.:)
|
Jeg har lastet den ned tre ganger men får bare 183 mb hver gang.
|
Citat:
Disse skulle ikke vært med. |
Funkar inte oavsett vilken aktivitet jag kör, har även prövat explore mode och olika tåg utan framgång. Det fungerar inte alls i Kristiansandsområdet, och på andra delar av rutten kraschar det också utan anledning. Andra rutter funkar...:vetej:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jeg har prøvd å pakke ut VBSR_4.zip filen å kjøre denne lille aktiviteten og det fungere helt fint hos meg, men de 2 aktivitetene må vekk. |
jeg skjønner ikke hvor dere finner den. tittet nettopp på banbyggarna.se men jeg finner den ikke på rutenedlastingssiden!
|
Citat:
Så vent til dette blir ordnet. http://www.banbyggarna.se/msts/Rutter.htm |
Rutten vill inte fungera oavsett vad jag kör för aktivitet eller tåg. Har tagit bort de aktiviter du sa men funkar ändå inte, verkar som att jag har fått en korrupt fil... Får vänta på en ny version och ladda ner igen och hoppas att det funkar då.:vetej:
|
Får tyvärr också bara ner 183 mb...
|
JKriste, du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp banan på någon annan sida också?:)
|
Citat:
Train-Sim.com har jeg prøvd men for melding om at den ikke finner ftp.trainsim.com |
Vill minnas att train-sim.com har en maximal filstorlek på 100 mb om man inte har något speciellt uppladdningsprogram.. Treinpunt.nl är lite knepig, jag försökte ladda upp min rutt där men den verkade inte heller vilja komma fram.:vetej::vetej:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:00. |