![]() |
Citat:
|
Människan blir väl aldrig nöjd! Tycker du verkligen vi skall sätta "personbilslyktor" på ett så massivt lok???
I.o.f.s. lätt fixat, vad tycker ni andra??? Citat:
|
Personligen så tycker ju jag att original lycktorna är snyggast och passar bäst på detta massiva och maffiga lok. Men om du känner och orkar bygga till "personbilslyktor" på henne, så varför inte? :)
|
Tack Lennart för de super fina T41 och Sv1 som har gjort,varför inte
ha en T41 med marshal lycktor också som på järnvägsmuseium i gävle har bevarat den med marshal lycktor har nummer 204. Hälsningar Kenta978 |
Citat:
|
T41 Marshall ...
2 bifogad(e) fil(er)
... som den kanske såg ut några år efter revisionen. Som ni kan se är det inte lika "sketet" som 202an eftersom smuts, sol, väder och vind ännu inte satt djupa spår i lack och underrede. Detta lok har nr 200, röda gallerplogar, marsalljus, elvärmekablar, och nedsänkta framrutor (sikten i de ursprungliga loken måste ha varit miserabel?). Kommer strax i Download !
|
Jag får meddelandet "TADCompileAssets unable to initialise script system" närjag installerar loket. Hur kan jag lösa detta?
|
Det är väl något från denna sida som fattas!??
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....05&postcount=1 Citat:
|
Citat:
Hur löser jag detta? |
Kanon
:tumme_upp:Funkar helt ok på första försöket
:ber:Återigen har du överträffat dig själv Lan (och heder åt de som hjälpt dig) :Skvaller:ett litet + nu har jag änligen hytten till V3an |
Jag bygger enbart för TS2010 så om det fungerar i andra versioner vet jag inte, det får dom som har dessa själva fixa!!! Ni kan ju hjälpas år :applad:
Citat:
|
Jag använder Trainz Mac vilket verkar vara en blandning av 2010 och 2012, så man tycker ju att det borde fungera.:confused:
|
Citat:
|
Löste det, nu fungera det.
|
Uppdatering
Skuggorna led av vissa skavanker som Jockes upptäckte så nytt i Download med rättade skuggor:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:43. |