![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
En uppdaterad progresslista kan vara på sin plats... :)
|
Det närmar sig!:D
Sitter och längtar med Raildrivern i min hand!:rolleyes: |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Lysande Olaf, det glädjer mig... :D Så, bara några få moment kvar... Fick lite intressanta objekt från vår skicklige Tjalle, som bara måste med... Installerat o klart nu i GDSJ, provmonterat alla nya objekten... Ska göra färdigt hela station H1 med dessa, men de andra stationerna får ni pynta själva med dessa grejer... :) Ni ser säkert vad det är för nått... För mig som gillar lite detaljer o så, så va det här ett mycke välkommet tillskott... release-datum då? Njaaaaaaaaaaaee.... snart, jätte-snart... :D Jag tror vi pratar dagar äntligen... |
5 bifogad(e) fil(er)
Idag har man inte varit överdrivet social, inte... :rolleyes: Textur-fotografering 15 mil hemifrån på förmiddagen och färdigställning av GDSJ på eftermiddan... håhåjaja, man kanske ska vara lite social med familjen i kväll... :D
Nu är tanken att inte göra mer på GDSJ för min del, er tur nu... :) Packa ihop den är det som återstår, möjligtvis med lite mer optimering av storleken, är fortfarande lite stor zip tycker jag. För god ordnings skull ska den bara ut på leverans-test, så det inte är nått tok som jag själv inte upptäckt i den... Olaf har startat en bra tråd om lite grundläggande konst att lära sig bli vän och tycka om RE, här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=10355 Kommer mycket väl till pass för GDSJ. Nåra pix så länge: |
Härligt att det snart är släpp! Jag tror det är många som väntar...
Ja, dom där objekten är efterlängtade. Kommer Tjalle uppdatera gantry-paketet nu? Bra jobbat Mazz och Tjalle! |
Huga :eek: ! Vilket arbete Mazz har lagt ner på allt och förstår att det har tagit tid, både att själv utveckla och placera ut objekten mm (mycket pillergöra kan jag tänka mig).
Ett stort beröm till dig Mazz :D :tumupp: . Pierre: Jag har uppdaterat gantry-paketet och finns att hämta här. |
Citat:
Tack för detta Tjalle :) Var ute och åkte tåg i helgen och när jag kom till Hässleholms station så såg jag gantry med belysning....Tänkte då att det måste finnas något sätt att göra detta på, men så kommer man hem och ser detta.... Än en gång tack för ditt fina arbete :) MVH Kenneth |
Nu e de kört... :eek:
GDSJ släpps väldigt strax på en server nära dig... :D |
Jippie! Då var den nerladdad och "ready for action"
Tur att man inte har några läxor efter imorgon så kan man börja bygga lite/mycket. |
ScaleRail
Hej!
Nu har jag laddat hem rutten! Tyvärr saknar jag ScaleRail, så jag undrar varifrån får man tag på dem. Jag besökte 3DTrain hemsida och hittar inte. Tacksam för bra svar. |
Den finns här:
http://www.3dtrains.com/forums/index...ST&f=63&t=5777 Observera att du måste vara registrerad medlem för att nå sidan. :) |
Jag har loggat in innan jag klickade länken, så ser det ut.
|
Skumt.
Där det står "This meny has been disabeld", ska det stå ditt användarnamn. Sökvägen för download är: 3dtrains -- 3dtrains general discussion & support -- product downloads -- scalerail downloads Prova denna istället, klicka på ScaleRail Public Beta: http://www.3dtrains.com/forums/index.php?showforum=63 |
Skumt igen! Hittar inte product download.
|
Är det någon form av validering som ska göras av en ny medlem tro?
Resend vaildation email har inte jag i min sida. Testa o begär ett nytt validation email, medlemskapet kanske ska aktiveras, trots att man faktiskt är inloggad? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:22. |