![]() |
hallaien
går da annn å spørre når du trur sånn ca ruten er ferdig til nedlasting??? eg antar det ikke blir i påsken, men kankje før sommerferien kankje, sorry eg maser men har bare såå lyst å kjøre, oslo-trondheim
jaja ønske alle her i denna tråden en riktig god påske:) stå på dere gjør en bra jobb dere e flinke :tumme_upp::tumme_upp::applad::applad::applad: |
2 bifogad(e) fil(er)
Her er noen nye bilder med de nye objektene for stasjon på Fokstua.
Blir litt roligere med byggingen en stund fremover. Så noen nedlasting blir nok ikke før ut på høsten. |
takk for svar
jaja de som venter på noe gått venter ikke forgjeves, å mens man venter så kose vi oss med mange tøffe bilder fra byggingen å gler oss mer å mer, i går kom eg tilbake til oslo s på trollhattan så i ettermidag setter eg kursen mot stavanger i vbsr,
ønsker deg en god bygging videre, du er veldig flink, eg er tolmodig så at det tar lang tid det kjønner eg godt kos deg med videre bygging mot trondheim å det er ingen hast :applad::applad::applad: |
Citat:
Kos deg og nyt sommeren :grin: Vi har noe godt å se frem til senhøstes :grin: |
Hei dette ble bra. Fint med byggninger lik som i virkeligheten.:grin::tumme_upp::applad:
|
knall fint objekt av fokstua datt ut av sofan når jeg så bilde av det gleder meg mer og mer til den er ferdig men kan vente for det er det beste
|
6 bifogad(e) fil(er)
Takk for det.
Her er noen nye bilder av stasjoner som jeg har repaintet. Hjerkin 2 bilder, Kongsvoll, Drivstua og Oppdal 2 bilder. |
Bærre lækkert!
|
Snyggt som vanligt! :tumme_upp:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Fagerhaug St (Nedlagt) 441,4km fra Oslo.
|
Meget bra som vanligt :grin::grin:
|
Alltid lika snyggt! :)
|
Citat:
|
gode greier
sorry banningen men eg sier bare dæven så rått
dette er veldig bra laget, du/dere er veldig flinke så stå på videre å det er noen fine bilder som eg gler meg som en unge til å rulle på med flirt toget, ikke langt igjen no, men den som venter på noe godt, den venter aldri forgjeves. så bruk den tiden det tar du, ruten blir bare helt rå :applad::applad::applad: :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: |
4 bifogad(e) fil(er)
Her er noen bilder fra Ulsberg og Berkåk så da er vi 466km fra Oslo.
|
:tumme_upp:
|
:tumme_upp::tumme_upp:
Herfra også :grin: |
Bra Jan!:applad: Har du börjat med 3D-byggen?:Fnissa:
|
Citat:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Da er sporene ferdig til Støren Stasjon. Så er det lit pynting mellom Berkåk og Støren før siste etappe til Trondheim. |
Citat:
Kjempestilig! Lenge siden jeg har vært på forumet nå. |
Jeg kjøpte helt ny PC her om dagen, med følgende systemdata:
Prosessor: Intel(R) Core(TM) i7-4702MQ CPU 2.20GHz 8 GB RAM, 64-bits. Forhandlern beskrev den som en super-PC....(til bærbar å være...) Derfor gikk det dårlig da jeg installerte MSTS på nytt. Det ble grautsmørje på skjerm etter oppstart, så nå har jeg bestilt en ny som passer bedre til den nye PCen, som kan ta Windows 7 + 1 GB diskminne (før 500 MB), 128 MB RAM (før 64 MB). Så derfor ser jeg veldig fram til fullendelse til Trondheim, og sterkt håp om at objekter ikke forsvinner nedover Brynsbakken.....(bank i bordet) |
Ja...Det ser nok ut til at forumet har tatt sommerferie.
Det er helt i orden. Etter å ha fått ny PC har jeg fullført en stor symfoni og fått ny MSTS etter trøbbelet nevnt ovenfor. Det hjalp ikke, men nå har jeg fått alt på plass. Men fremdeles forsvinner Brynsbakken. Jo nærmere Brynsbakken man starter, jo flere objekter er på plass. Jeg tar ikke det så tungt, men hvorfor skjer ikke dette når man kommer fra Drammen og den kanten? Kjører lokaltog fra Kongsberg til Eidsvoll uten at noe sånt skjer. Ser veldig fram til VBSR7! Vil ønske alle virtuelle lokførere en god sommer! |
Ja det er nok sommerferie min PC tar nok snart sommerferie får ikke lenger kjørt VBSR 6 er vel like før hele skitt maskin min slutter å fungere også men ny laptop er for dyrt så her må det spares
|
Hei alle og god sommer.
Jeg har stort sett tatt ferie fra byggingen nå under fotball VM, men kommer sterkere tilbake etter VM. |
Citat:
|
Har nå begynt å bruke Open Rails.
|
Citat:
Glad Midsommar! |
Citat:
Men da hadde jeg allerede tømt papirkurven...dumt. Så installerte jeg OR. Prøvde først BM74 fra Larvik til Sande, fikk stans der (blinket MAX i førerhytta), prøvde da Meråkerbanen med 2xDi3 (gikk veldig greit), Gjorde også noen innstillinger i Options. I dag skulle jeg prøve Dal-Oslo, men skjermen ble grå. Gjorde om et par av innstillingene og startet på Lillestrøm i stedet. Følte en enorm lettelse da jeg kom til Oslo med alle objekter på plass i Brynsbakken. Fra nå av blir det kun OR for meg! Anbefales! |
Citat:
|
Citat:
Når du åpner den, kommer det opp det du har i MSTS. Tastekommmandoene er det samme som på MSTS. Under Options kan du gjøre dine egne innstillinger. Husk "Overhead Wires!" Men den beste måten er å utforske på egen hånd bl a å kjøre med F1 på og finne ut av tastene. |
3 bifogad(e) fil(er)
Her er noen bilder ca. 4km fra Soknedal hvor jernbanen krysser E6.
|
Kjempeflott :):)
|
Jeg kjenner meg faktisk igjen her.....
|
Hej jan!
VM fotboll är inte över än. Har du tröttnat på den? Hihi. Det ser tjusigt ut!:tumupp: |
kul
dette gleder eg meg til, fine bilder
|
Citat:
så da blir det litt bygging. |
spørsmål
hei
er det lov å spørre om når den nye vbsr kjem ut, om det er til høsten eller før jul???? eg bare lurer for er så fine bilder at gleder meg sånn til å kjøre videre fra hamar men dem som venter på noe godt, venter aldri forgjeves så jo eg e tolmodig men bare lurte for fint å vite om det blir julepresang eller høstgave |
Citat:
|
takk for svar
oki men eg er å mange her er nok enig om at dette blir årets gøyeste å fineste julegave, ta den tiden du treng, ingen vits å haste seg, i mellom tia så nyt eg tureene på vbsr, den fineste ruten som e bygget til msts etter min mening
stå på du gjør en helt fantastisk jobb, savet i går i drammen, eg har kjørt fra stavanger å turen går helt til hamar, så er godt med heima ferie god sommer videre:) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:21. |