![]() |
Det blir nog fint, Jan. Ser verkligen fram emot att få köra expresståget över Dovrefjell upp till Trondheim. Men ta det lugnt och bygg i din egen takt, var nöjd med resultatet och känn ingen press. Vi väntar med största tålamod! :ber:
|
Blir kos når dene ruten engang kommer sjøl om jeg har tatt en pause fra MSTS for å bli litt kjent med trainsimulator 2014 som jeg har kjøpt samt jeg må restarte gammle maskinen før jeg begynner med msts (kommer forsatt til å følge med utviklingen på msts og se hva som skjer i den fronten)
|
nyter vbsr imens
4 bifogad(e) fil(er)
hei men eg venter på fra hamar til trondheim så kose eg meg på rogaland siden på vbsr på veg østover
Bifogad fil 66164 Bifogad fil 66165 Bifogad fil 66166 Bifogad fil 66167 stå på videre eg venter i spennding :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumupp: |
6 bifogad(e) fil(er)
Da er jeg tilbake etter en lang ferie.
Her begynner Støren å ta form. |
Det var flotte bilder :grin:
|
Hej!
Kul att du blev sugen på att bygga landskap. :tumme_upp: Långt kvar? |
Citat:
ca. 51 km igjen. |
Fantastiska framsteg Jan! Blir en härlig lång körning detta!
|
Det var ikke rare interessen her.:confused:
Men jeg har nu lagt sporene frem til Melhus 532 km fra Oslo så da er det 20 km igjen til Trondheim.:visslar: |
Citat:
Ser frem til å kunne kjøre Stavanger - Trondheim :tumme_upp: Trist interessen er så liten men vi er vel ikke mange igjen som kjører msts med eller uten or. |
Citat:
|
kul
ja dette gleder vi oss til, mega fine bilder, eg for ikke til msts etter eg måtte legge inn på win 7 igjen, men alt funker fint i or så eg håper vbsr til trondheim vil funke like bra i open rail
ja lukas det ska bli konge gøyt å kjøre fra stavanger til trondheim eg ser det har vært litt dødt her inne den siste tia, men eg trur det endrer seg når som du skriv at du nærmer deg trondheim, eg syns du er veldig flink det er et kunstverk å kjøre vbsr det er bare så gøyt å kjøre, eg holder meg for tia på vbsr mot oslo fra drammen for tia, men stå på dette går så fint altså :Yeah::Yeah::Yeah: å :tumupp::tumupp::tumupp: for vbsr byggerne eg gler meg :tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp::tumme_upp: :applad::applad::) |
Hej!
Jättefina bilder och ska bli kul att köra när det blir färdigt. Hälsar Anders |
Citat:
Skal bli kjempekuult:tumme_upp::tumme_upp: |
Jeg har tatt en pause fra MSTS pga gammle maskinen min har nesten tatt kvelden så akkurat nå så driver jeg med TS 2014 på min nye maskin kommer tilbake etter vært men skal jo prøve VBSR 7 når den kommer ut på en annen maskin som jeg kan låne av en kompis slik at jeg kan gjøre litt MSTS så jeg ikke glemmer hvordan jeg gjør det blir foresten veldig brraa med den ruta
|
Citat:
|
Takk for hyggelig tilbake meldinger.
Jeg har nå lagt ferdig sporene til Heimdal St 541,41 km fra Oslo S. Så da er det ca. 11,46 km igjen til Trondheim. Deretter er det pynting fra Støren til Trondheim før VBSR7 er klar.:Yeah: |
Citat:
|
Härligt! :applad::applad:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen:Yeah:
Da er vi i gang med å legge sporene på Trondheim stasjon. :visslar: |
Super ! :)
|
:tumupp::tumupp:
Meget bra :grin: |
Blir nog bra detta! :tumupp:
|
5 bifogad(e) fil(er)
:Yeah:Hei igjen
Da er jeg klar med sporene i Trondheim :tumme_upp:så nå er det bare pynting mellom Støren og Trondheim som står igjen + noen justeringer. |
Citat:
|
Härligt! Ska bli kul att få pröva!:tumme_upp:
|
Hei dette ser bra ut. Jeg syntes det har godt fort med å legge spor helt fram til Trondheim.:tumme_upp::applad:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei
Er det noen der ute som kan lage Skansen Bru. Den er dobbelsporet.:ber: Flere bilder av broen her. http://jernbane.net/bo/subpage.php?s=4&u=2207 |
Här finns den för enkel- och dubbelspår. Jag har i min rutt enkelspårig bro i Vänersborg.;)
http://www.trainsim.com/vbts/tslib.p...3805061&page=4 |
Citat:
Takk for linken men den stemmer ikke. |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag hämtade filerna och lägger upp här. |
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Da er Skansen bru på plass.
|
Den var midt i blinken , megabra :tumme_upp::tumme_upp:
|
Snyggt! Hoppas OR gör något åt gräset som ser så konstigt ut... :)
|
Härligt att du fick bron på plats, Jan!:tumupp:
Bönan, angående gräs, har du meddelat till Elvas Tower? |
Elvas Tower verkar ligga nere just nu, men ska skicka bild och fråga så snart det fungerar igen! :)
|
Citat:
|
Nu har jag postat. :)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:40. |