![]() |
Y31 1400
är nån som vet om denna finns till trainz Y31 1400
skriv svar jag är ute efter den den skulle pass till min nya banna som jag hålle rpå att bygga. |
Oj, vad jag blev besviken.
Jag trodde, jag skulle hitta Y31 1400 för nedladdning här.:rolleyes: Men jag hittar inget att ladda ner:vetej: |
Citat:
P.S. det är sj:s x31 och dsb first:s x31 där |
Citat:
Blev också, precis som Bengan, väldigt besviken, trodde jag äntligen kunde få tag på en Y31'a, så man kanske kunde ominstallera Trainz och börja bygga lite charmiga banor, men...:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
Har lite av en smådröm att börja bygga något som skulle likna Kinnekullebanan, men det får verkligen vänta. Förmodligen i en evighet. Även fast även där passar Y1 mycket bättre, men där rullar ju några Itino'sar också... :P |
Citat:
|
Citat:
|
Y31 1400
jag skulle vill vet om nå vet om man kan ladda hem ett Y31 motorvagnståg.
skriv svar |
Läs tidigare inlägg så förstår du säkert.
|
Jag kan nog säga att, man kan ta bort strömavtagaren och sätta dit ett dieselmotorljud. Det är inte så svårt att fixa. Någon som är bra på det?
|
Citat:
|
Finns det möjlighet att söka i tyska hemsidor att ladda hem liknande tåg?
Jag har hittat liknande tåg till MSTS. Men till Trainz? |
finns på downloads sök på kalmar så ska den komma upp om du vill ha originalet så kommer sidan snart
här är länken om du är medlem på dls http://www.auran.com/TRS2004/DLS_vie...?AssetID=81054 |
Citat:
Vi talar om Y31 Itino, INTE Y2 kustpilen. Enda likheten mellan de två är att de på något sätt drivs av diesel och rullar på en järnväg. Sen upphör likheterna... |
Citat:
|
Hej!
Det perra53 vill är: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....08&postcount=1 |
vill ha den med kan inte bygga i gmax eller vad det heter för jag är inte så bra
|
Citat:
Men då är det kanske bra att du lär dig då? Eller kanske fixar fram massor av ritningar, bilder osv så att någon faktiskt _kan_ bygga en Itino?:) |
Citat:
|
Finns det något tåg som liknar Y31 till Trainz?
|
Citat:
|
Tror inte att det gör det.
Jag har sökt med ljus och lykta på alla Trainzsidor som jag har hittat efter ett sådant, eller tillräkligt likt åtminnståne, för att kunna ev måla om, dock utan resultat hittills. |
Synd om det inte gör det. Kanske finns Italienska tåg som liknar då?
Citat:
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jag upptäckte att jag hade detta tåg installerat i TS 09. Tycker det var ganska likt, vad tycker ni? Men det finns ingen mittenvagn, och det gör det väl på riktiga Y31? Man kanske kan använda någon mittenvagn från ett annat tåg om det behövs. Dessvärre kommer jag inte ihåg om jag har laddat ner det eller om det kommer från spelet från början. :)
|
Jag hittade ett bättre tåg som jag nog ska försöka göra en repaint på när jag får tid. :)
|
Den på dom 2 första bilderna finns från början och heter något i stil med DB Desbiro. Men både fönster och fronten skiljer sig rätt mycket från en Y31.
Visa gärna en bild på den andra du hittade Bombardier Train. |
Y31 1400
vet nån vart man kan hitta en sådan modell.
jag skrev ett inlägg om en modell på http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25003 men jag h aldrig fått den att funger för att det fatts några kuider eller så kanse den ej är till trainz 2009 . jag mail till han som ha gjord den han sa det finns på hans hemsida men det jag ej hitt . Snälla hjälpa mig. |
Citat:
Bengan har redan gett dej all hjälp som går att få. Till och med han som har gjort tåget säger ju att ALLT finns på den sidan. Du får ta och LÄSA ALLT som Bengan skrev en gång till, och GÖRA allt som Bengan beskrev, steg för steg, men klarar du inte av det, så får du väl ladda ner ALLT som finns på sidan. Vill inte vara dryg, men det finns liksom ingen anledning att upprepa allt som Bengan redan har förklarat och beskrivit en gång (och lagt ner tid på att ta fram och skriva ner i flera inlägg till dej). |
Y31 1400
men jag läst på sidan tåg gå ladd hem men det skan kuider och gå ej att ladda hem dom via cmp
så hjälp mig. |
Citat:
Gjorde exakt som Bengan beskrev. För hundrade gången snart, gör det du också, så fungerar det. |
Y31 1400
jag ladda jo ne tåg från hemsida men enlgin inlägg så ska man kunna ladda hem kuiderna och från samma sidan man det finsn jo bara ne laddnings knapp på sidan .
kan nån skickar mig kuiderna som fattas. |
Citat:
Det finns inte alls bara en nerladdningsknapp på sidan, det finns kategorier mm att välja på, där ALLA tillbehör till tåget finns. Men det spelar ju ingen roll vad man skriver, för du skiter ju tydligen i att LÄSA svaren. Jag tycker att du ska följa Bengans rekomendation: Skit i tåget och ladda hem något annat. |
Y31 1400
vilken katorig sak jag tittar i . för hitta resten av kuiderna.
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag får faktiskt också problem med tåget, men det är inte exakt samma som Perras. Jag vill få igång SA134-003. Jag har laddat ner allt de kräver från hemsidan (plus det två filerna från DLS). Jag installerar alla filer ink. tåget (A+B) Jag kör alltså Open for edit och sedan Commit. Sedan kontrollerar jag att grejerna har installerats genom att titta under fliken Install i CMP och alla filerna ligger där. Dock när jag commitar så får jag felmeddelande om att någon fil saknar Config, kan det vara det som spökar?
För att vara säker att sakerna hade installerats rätt så högerklickade jag på tåget (A+B-delarna) och valde missing dependencies i menyn och då kommer det upp att de som jag har installerat och laddat ner saknas! Har aldrig varit med om det här tidigare. Kan visa en bild också så det blir lättare att förstå. :) |
2 bifogad(e) fil(er)
Visar också bilder så att det blir lättare att förstå.
Inget illa menat, men hjälper inte det här, får någon annan som har längre tålamod fortsätta att hjälpa till, jag orkar inte engagera mej något mer. |
Ungefär så ser det ju ut för mig, men jag kan ïnte placera ut tåget, (Det är rödmarkerat i TS 09). Så du menar att det inte är några missar? Varför går det inte att placera den på spåret i så fall? :)
|
Citat:
Jag har bara laddat ner som vanligt, och inte gjort några egna ändringar eller trix. Mysko. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:03. |