![]() |
Wos Vol. 3 på g. - Bilder
Hej!
Här finns bilder på den kommande World Of Subways volume 3. http://www.forum.aerosoft.com/index....3&#entry266373 Mycket intressant tycker jag! Det är så snyggt byggt. Kommer säkert köpa den när den släpps. :) |
Jag kommer också att köpa den, jag har åkt linjen irl och det är en intressant strecka som går genom många av Londons centrala områden.:)
|
|
Det här är fasiken det bästa jag har sett i simulatorväg! Så otroligt bra jobbat av TML. Outstanding!
http://entwicklerblog.tml-studios.de...php?id=578&L=1 |
Riktigt häftigt! Hoppas de lyckas återskapa känslan av att rulla in till en fullpackad station i rusningstid och se folk välla ombord!:D
|
Första bilderna på tågen:http://www.forum.aerosoft.com/index....ic=39802&st=20
|
Ser ju jättebra ut!:drool:
|
Detta kommer bli den bästa tunnelbanesimulatorn hittills, utan tvekan!
http://entwicklerblog.tml-studios.de...php?id=597&L=1 |
Ser helt otroligt ut! Jag som är en riktig knappgalning gillar att dom har gett så många reglage funktion. Jag hoppas bara att dom byter ut karaktären "man är" mot en mer tunnelbaneföraraktig figur.:)
|
Awesome!
Jo, TML är duktiga på att skapa simulatorer, verkligen! Jag som förare själv kommer att köpa spelet! :grin: |
Jag ÄLSKAR att de har fixat så att man kan öppna båda dörrarna från hytten (ut samt in i passagerar-delen). Man kan ju också gå fritt in och ut och igenom hela tåget. Grymt som bara den!
Också kul med så många reglage, samt att man ska ställa in destinationsutropen lite mer avancerat. Grafiken är ju fantastiskt bra. Gillar spec hur ljus och skuggor beter sig. |
Jag kommer att köpa det, oavsett hur mycket det kostar!:drool: Det ser jättebra ut!:)
|
Riktigt snyggt! :D :tumupp:
|
Enligt TML ser de ingen anledning att ta mer betalt än de förra simulatorerna. Men det är tyvärr inte upp till dem utan till Aerosoft (eller vem som nu ska publicera spelet).
TML har sagt att de ska vara färdiga med spelet 1april (inget skämt ;) ) men sen är det åter igen upp till den som ska sälja spelet när det ska släppas. Men jag gissar på nån vecka max en månad efter att TML är färdiga :) Jag kan knappt vänta! |
När släpps world of subways vol. 3?
|
Citat:
|
Jag får rätta mig själv lite. Tydligen så ska Aerosoft först testa spelet ordentligt och efter det börja fixa manualer osv osv. Så det kan nog tyvärr ta några veckor. Så jag skulle nog räkna med en månad tyvärr.
|
Ser otroligt ut!
.. Måste nog köpa nytt grafikkort för WoS3 :tumner: |
Det ser just nu ut som det blir release i Maj. Fortfarande inget datum, men Aerosoft har sagt att det ser ut som det blir i Maj, och så fort ny info kommer - blir vi underrättade!
Egentligen kan jag inte vänta till Maj, men man får väl slå knut på sig själv.. |
Citat:
|
Spelet är färdigt och är nu i London där LU ska granska spelet och avgöra om de ska få använda originalloggan och utropen. Sedan kollar aerosoft spelet, och sen är det release! Skulle räkna med 2-3 veckor från nu!
|
Jag kollade på den senaste filmen igen, grafiken är grym!
Ska bygga min egen dator, ska fixa de bästa av allt! :) Jag är en datornörd! :grin: |
Dom är extremt sega på att ge ut information så som releasedatum..
Hur som helst ser jag fram emot spelet grymt mycket. Min dator borde palla det på högsta grafik. Ser fram emot att få invänta avgång på Hammersmith en lördagskväll, få ta med ungdomar som ska ut och festa i Londons hjärta :) |
Citat:
|
Nu är det ett releasedatum klart. Onsdag 24e Maj.
Visserligen är Aerosoft klara för release nu - men vägrar släppa spelet för än TML är tillbaka från sin semester, på Måndag. Sen vet jag inte varför de inte kan släppa det på Mån/Tis men men. |
Nu blir det att längta efter 24 maj...:tumme_upp:
|
|
Äntligen!!!:d:d:d
|
Vad kul det ska bli! Den släpps den 25:e (Onsdag) enligt deras forum. Passar mig bättre. :)
Citat:
|
Citat:
Passar mig utmärkt eftersom jag är ledig på Torsdag ;) |
Citat:
|
Någon som är bra på datorer som vet om min dator fungerar bra med spelet? Vill gärna kunna köra på högsta inställningar..
Processor: AMD Athlon™ II X4 630 Processor (4 CPUs), ~2.8GHz Graphic: RADEON HD 4890 1GB Memory: 2048MB RAM (2046 ledigt) Win7 Här är vad som krävs: Windows XP/Vista/7 Processor (CPU): 2,0 GHz Core 2 Duo RAM: ab 2048 MB RAM Graphics Card: 256 MB Geforce 6000er or Radeon X 1000er DirectX: 9.0c or better |
Nu så har jag aldrig varit i Londons tunnelbana (även fast det snart är dags) men jag måste säga att detta ser helt fantastiskt ut!
Det är funktioner som tycks finnas i detta spel som jag har saknat i RW, att verkligen få vara lokförare, och inte bara köra tåget! Även fast jag har läst tyska i fyra år så skulle jag föredra Engelska, någon som vet om det kommer att finnas möjligt? :) |
Citat:
|
Nya screenshots: http://www.aerosoft.de/_php_projekte...latoren&p=wos3
Ser väldigt fint ut. Det enda jag stör mig på är spåren. IRL så är det ju betong och nedsänkt under skenorna på stationerna iaf (vet inte hur det är i tunnlarna). Alltså i spelet är det samma spår överallt vilket är lite trist. Men det är ingen big deal :) Längtar till imorgon och hoppas att spelet släpps mitt på dan typ runt 12-13 eftersom jag slutar halv 1 och är ledig till på fredag :D |
Är det någon som har ett tips om en bra affär att köpa en digital nerladdning av WOS 3 när det släpps?
Jag har ingen lust att köpa en fysisk dvd som sen skall åka snigelpost över halva Europa nämligen.... ;) |
Citat:
|
Citat:
Nedladdningsversionen släpps imorgon och dvd'n släpps väl om några veckor. Jag har handlat de två tidigare WOS-spelen som downloads hos aerosoft och det har funkat kanon! |
|
Ahhhh! Jag slår knut på mig själv!:drool:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:17. |