![]() |
Hjulmarknaden närmar sig...
Hejsan!
I dag när detta skrivs är det baar 4 dagar kvar till årets Hjulmarknad som äger rum i Sollentuna expo center f.d. Sollentunamässan i Sollentuna. Nu på lördag den 10:e december kl. 11-16 med fri entre. Själv kommer jag förhoppningsvis vara på plats om inget, viktigt, skulle hindra det. Jag utgår från att fler här ska dit. |
Jag ska nog dit och kolla, blir trevligt, har aldrig varit på nån Hjulmarknad tidigare (jo julmarknad, men inte hjulmarknad:D )
|
Citat:
|
Det kommer att bli spännande att få komma till den mässan...:cool:
Jo, jag ska komma på den för att jag vill träffa de olika medlemarna. Och sen är de bara för att de ska vara roligt och angeläget, eftersom att jag är en tågkille jag. Så nu har jag en fråga om detta: . Hur ska jag veta vem ni är? Bara för att jag ska ditt så blir jag lite sugen på att hälsa på er. |
Några av oss har grå tröjor med Railroad Simulator logga och namnlappar. ;)
Sen var NordcSoftsales/STWs bord en naturlig mötesplats i fjol och det blir nog så igen. |
*Kaboom*
Idag smäller det.. Hjulmarknad och trevlig stämmning! Jag ska dit, får se om jag hinner besöka erat bord..kommer nog mest hänga kring SvOf, LTF och SSS...:rolleyes: :p |
Bara så att ni vet är de jag som har en grågrön jacka,glasögon,och en röd mössa, om ni ser mej så kan ni bara vinka eller säga hej åt mej, för de vill jag ha.
Det ska bli så roligt att man får komma in i mässan, får bara hoppas hur alla dekorationer ser ut i den. |
Då var årets Hjulmarknad över. Knappt ett år kvar till nästa och jag längtar redan. Det var lika trevligt som vanligt. Blev inte så mycket inköp men väl en auktionsvinst och en trevlig dag.
|
Var där några timmar, spenderade den största tiden hos SS där jag försökte leda trafiken på spårvägen, men jag fick ta hjälp av en riktig trafikledare (GodisP på forumet) :)
Eftersom jag redan har lagt ut bilder i Modellrallaren skickar jag en länk. Klicka här |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:00. |