![]() |
Lite så man längtar tillbaka till snön...
Tittade på lite vinterbilder som jag tog i vintras... Längtar tillbaka lite till dessa kalla och härliga dagar då man kunde gå runt i en "sagovärld" där allt glimmade och var trevligt. Dock verkar det bara vara jag som är vinterfreak :D. Nåväl, hoppas ni står ut med en bild från vintern. Personer som inte tål kyla varnas ;). För den som undrar, lampa som lyser upp mellan grenarna....
http://img515.imageshack.us/img515/8069/mystik7nr.jpg |
Härlig bild! Intressant ljus. Tänk när snön låg hängande på träden här i Skåne:p. Nu har vi ju inte det::mad:.
Just nu har vi runt 20 grader varmt:rolleyes:. |
Hehe, du om någon borde väl veta att jag tycker bättre om vintern än någon annan årstid Conny;) Mycket skön bild! Just nu är det 12 grader hos mig, på fel sida om nollstrecket:p
//Kristian |
Tackar för kommentarerna :).
Krille: jo jag vet att du föredrar vintern, vi får väl försöka övertyga alla som älskar sommaren mer om att vintern är bäst. Finns det nåt bättre än att åka pulka med nån man alltid har kul med? :D |
Citat:
|
Nja åka skidor har jag gjort en gång och då gick ena skidan av, sen dess har skidor och grejjer legat på hyllan och jag ägnat mig åt pulka.... Hehe
|
Citat:
Första gången när jag åkte uförsåkning med skidor så trillar man några gånger. Men sen går det mycket bättre. Första gången jag åkte var här i Skåne/Halland, Hallandsåsen, Kungbygget då åkte jag först barnbacken för att lära mig tekniken. sen gick man på de andra backarna. Man trillar ju några gånger men det är bara att ta nya tag och klara det. I nu läget så har jag bara åkt skidor två gånger. Men man lär sig mer och mer varje gång man åker. Så ut i backen bara! |
Så här i god tid till säsongen (:D), så vill jag bara tipsa om Isaberg i Hestra, någon mil utanför Värnamo.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:21. |