![]() |
3 timmar från Nacka. Del 12.
5 bifogad(e) fil(er)
Så går vi in på sista delen.
|
5 bifogad(e) fil(er)
230 bilder, äntligen börjar vi närma oss slutet.
|
5 bifogad(e) fil(er)
5 bilder till, bara 5 kvar.
|
5 bifogad(e) fil(er)
Äntligen slut med bilder á 240 st. Som sagt, mycket skräp. Men några var kanske intressanta. Om det är någon som vill ha orginalbilden (2592x1944), av någon av bilderna. Så är det bara, att höra av sig med vilken bild/er det gäller.
|
Himla roligt med alla bilderna!
Jag fattar bara inte hur du orkar konvertera alla. :rolleyes: Edit: Jag har kollat igenom de flesta av bildtrådarna men skriver bara i denna då det skulle bli jobbigt att svara i alla. |
Citat:
|
Jag håller med, fattar inte hur du pallar med att behandla alla bilder innan uppladdning.
|
Som alltid kul att se dina bilder. Var någonstans var du? Själv drog jag till Lillsved men räknade fel på hur mycket en 200mm tele orkade med. Sen gick några av de större över V Saxarfjärden i stället för genom Lindalssundet så de blev lite för långt bort.
|
Som alltid kul att se dina bilder. Var någonstans var du? Själv drog jag till Lillsved men räknade fel på hur mycket en 200mm tele orkade med. Sen gick några av de större över V Saxarfjärden i stället för genom Lindalssundet så de blev lite för långt bort.
Sen om nån vill veta var båtarna är nu så kolla här. http://www.sailtraininginternational...asp?partid=798 Jag blev förvånad att se att det går så bra för Shtandart. Det är ju en kopia av en båt som inte är mycket yngre än Wasa |
Wow
Så många bilder har jag inte ens i fotoalbummet... :p |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:30. |