![]() |
Problem med reginan!
Jag har problem med den nya reginan och felet är att jag inte kan köra den! Har MSTSbin och senaste versionen av MSTS men det går inte att gasa därför att jag kan inte släppa bromsen (med dom vanliga knapparna Ä och L)!
/Marcus |
Hej släpper man inte bromsen med ö ?
mvh Roberth Johanson. |
Citat:
/Marcus |
Kör du Windows Vista? Fungerar allt annat? Jag testade MSTS i Windows Vista och då funkade det inte att släppa bromsen.
|
Citat:
|
Har du tryckt körriktare W och S? W är framåt och S är backning.
|
Citat:
|
Vita remsan visar inte just Reginan. Skälet att Reginan är i beta version.
Kolla med F5 så visas texter och siffror upptill höger i skärmen. |
Citat:
men de funkar ändå inte. Vad är det för fel! /Marcus |
Citat:
|
Citat:
CTRL + num 7 (vänster) eller CTRL + num 9 (höger) då öppnas dörren. Om ditt regina inte kan öppnar dörrar så det visa att du inte har mstsbin. Du kan kolla på ditt train simulator mappen. Det finns "Rotues" "Trains" mappar men du kan titta om du har mappen som heter "MSTSBIN_BACKUP" på ditt train simulator mappen men röra den inte utan för det är bara en tecken om du har den eller inte. Om du inte har den så det betyder att du har råka installa på fel ställe. Du kan laddar ner mstsbin och innan du klicka på "setup" kolla om det hamna på rätt mappen. C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator Det har jag haft problem med för jag har råka installa på fel mappen. / Jono |
Prova att byta msts bin version. Märkte också av problem med vissa tåg...
Prova också med förenklade kontroller i options. Se om det funkar då!? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:20. |