![]() |
Svensk avgångstavla
3 bifogad(e) fil(er)
Hallå
Är det någon som fortfarande bygger svenska banor i Trainz Jag har snickrat ihop en svensk "department board" utifrån Pauldis orginal. Den är skriptad och fungerar på detta sätt Man kan ange upp till 3 olika avgångar med repetering Ex tåg1 avgår med 30 min intervaller 15 minuter senare avgår tåg2 ytterligare 10 min senare avgår tåg3 därefter räknas tiden fram och allt börjar om. Jag inväntar bara besked om att det är ok att använda skriptet därefter kommer dessa upp |
Underbart! :tumupp:
|
Riktigt grymt:) :tumupp: Förutom jag så vet jag flera som bygger svenskt i TRS. Den där kommer att komma till användning. Läckert:tumupp:
|
Riktigt bra, jag kommer att använda denna på min svenska bana!
//H |
Det här är något jag velat ha väääldigt länge, underbart!
|
Riktigt snyggt gjort! :tumupp:
|
Mums mums! Den där kommer användas flitigt om du får klart! Tummen upp!:tumupp:
Stationen där, med nedgång och så, är den egenbygd eller var har du funnit den?:) |
Jäklar, vad grymt!:):tumupp:
|
Jag hade liknande nedgångar fast med engelsk text. Det gick att placera ut dom på perrongerna. Minns ej vad dom hette..
|
Vart kan man ladda hem denna tavla?
|
jäklar vad grymt aså jag längtar tills dom kommer ut.:Yeah::Yeah:
|
Längtar också tills den kommer ut. Hoppas bara att den får samma funktioner, eftersom det tydligen blir ett nytt skript. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir ännu bättre än den förra versionen. :tumme_upp:
|
Citat:
|
vad hände med den här :O ?
Vore riktigt kul o ha en så snygg o verklig tavla i spelet 'y) ! |
Hur går det med avgångstavlan?? Snart två år sedan vi fick se första bilderna.
/Berke |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:21. |