![]() |
Övning...
1 bifogad(e) fil(er)
Nånstans ska man väl börja... Lämpligt då kanske med nått enkelt, typ godsvagn eller så... Så, jag tänkte att en Os-vagn är ju både enkel och användbar på en svenska bana, så jag har passat på o slöjda lite granna på en sån.
Nu har jag modellerat så som jag vill ha det vad gäller detaljutförande, en hel del kvar att modellera, men det känns ändå som om de rekommenderade gränserna medger väldigt detaljerade fordon, härligt. Så här långt har Os-vagnen 1200 trianglar och rekommendationen om jag inte minns fel är ej mer än 7000 st för en vagn. Nåja, det är ju en del väsentliga grejjer kvar att modellera, så det kanske springer iväg ändå... Sen är ju tanken att jag ska lyckas få ut vagnen i RS oxå, vi får väl se om jag lyckas med det... :p |
snyggt! ;)
|
Nydeligt lavet Mazz, det er rart at se at der er nogen der ikke er bange for at designe noget Nordisk til KRS :D Du kan så snart få lov til at køre med din vogn på den nye Denmark 2000 der om ganske kort tid udkommer på mit website. :D
|
ah...gött!
|
1 bifogad(e) fil(er)
Erich, det ska bli mycket trevligt med en nordisk rutt i Rail Simualtor, det ser jag fram mot!
Byggt lite granna till, rättat till stolparna som bara var dimensionerade lite på en höft tidigare... Blir sällan bra när man försöker uppskatta grovlekar på saker o ting. |
Tjusigt värre....:)
MVH Kenneth |
snyggt! ser fram i mot den :D
|
Härligt Mazz! Du har äntligen kommit igång:tumupp: :)
|
får hoppas det kommer mer tillägg till spelet, jag har börjat gilla KRS mer än trainz, så jobba på :D
|
Säger som Gert Fylking: ÄNTLIGEN!
Bra jobbat Mazz!!!! |
Hej :)
Instämmer med föregående talare :):) Snyggt värre. Lycka till. Mvh. Traingoal |
Nu bliver det spændende at se hvornår der kan køres med Svenske vogne på Denmark 2000 A, ruten er nemlig klar og lagt til DL på mit website. :D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:31. |