![]() |
Hur många har Railsimulator?
En liten undersökning för att se hur många som har Railsimulator
|
Hej!
Jag röstade alt. 2, därför min dator klarar inte RS. Kanske i framtiden när ja skaffar ny dator så.. |
Jag röstade ocksa för alt 2, men om malmbanan kommer ut , vill jag nog installera och prova.
Hälsningar Olle M |
Röstade på alternativ 1. Grafiken är ruskigt bra, och även om det finns en del bugga, som tex problemen med strålkastarna och regn genom tunnlar, så är det ändå en bra simulator. Det är väldigt likt verkligheten!:tumme_upp:
|
Valde alternativ nr. 1: "Ja jag äger ett exemplar av Railsimulator och använder det" (Använder det, ibland)
|
Jag svarade också alternativ nr 2. Den finns här men jag använder den inte. Orsaken är att det inte finns svenska signaler.
|
Alt. 3. Jag har inte RS ännu men kommer sannolikt att köpa den någon gång.
/Micke |
I sånna fall så tycker jag att du borde vänta tills Railsimulator 2 kommer i sommar - höst. KRS är en utmärkt simulator, trotts vissa buggar, som det är möjligt är fixade i tvåan. Dessutom kommer nya rutter också med i den.:)
|
röstade på 3an
hej jag röstade på undo3 för jag ska skaffa ett railsimulator:Skvaller:
|
Alt.Nr:2 fattar dåligt hur man installerar nya lok och vagnar
|
Nummer to jeg også. HAr bare ikke forstått, hvordan jeg skal lage broer og veksler.
|
rc lok(rc6)
har någon ts2009 elle?? för jag behöver mer lok om det fins!!!!??(ladda upp plz)
|
Ävenledes jag
Om det nu räknas som en fullgod Rail Simulator, jag kör en nyligen inköpt version från Telias Hemsida (men det är väl en produkt från EA i alla fall.
Mvh Arne C |
Jeg har hatt railsimulator men gav den bort .
Bruker kun msts nå :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:20. |