![]() |
Min första omålning.
2 bifogad(e) fil(er)
Är en Regina Xtrafik. Nå vad tycker ni ?
|
2 bifogad(e) fil(er)
Bra jobbat!
Själv har jag bara kladdat lite på småsaker och inte vågat mig på något rullande ännu. Till exempel ändrat FRANK till BENSTAD på "Factory 7 1942" och bytt ut tyska DB-loggan mot "min" logotyp på "Diesel filling station DB". Har inte frågat om tillstånd till detta så jag tror min bana kommer att stanna hos mig. Hälsningar |
Fint, men vill påpeka två saker: Målningen finns redan. En regina består av en A och en B-enhet. Du har satt ihop två A-enheter.:)
|
En mycket bra början. Tror och hoppas vi kan få se mycket fina saker i framtiden men ett råd från mig som målar en del:oskyldig:. börja med något mindre enklare som du verkligen kan lägga din själ på. Scenery objects och sådant är en bra början sen kan du jobba upp dig:) men fortsätt måla fortsätt öva.
|
Jag hann bara med a delen. Glömde också att jag har skaffat TS2010 idag i Vebbhallen i Sundbyberg.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hmmmm. Jag har lite svårt att hitta enklare skaker att göra omålning på. Men jag tycker att det börjar känna sig lättare att måla om tåg. Ännu ett tåg Jag har lyckats med. Bara ena framdelen har jag inte lyckats med men resten gick bra. Hehehe, Jag gjorde en liten rolig grej. Jag skrev Sj X70 vid dem stora nummren en liten text för skojs skull. Ena bilden ser ni att det står Tågkompaniet. Nåå vad tycks. Tåget är från Spaintrainz rutas.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:52. |