![]() |
kan nån göra X55 (nya tåget)
hej jag undrar om nån kan göra ett X55 tåg som ser ut såhär: http://www.bombardier.com/files/en/s...-REGINA-HR.jpg fyra mellanvagnar vet inte vilken som är bistro :tumme_upp: :) :applad:
|
För det första så ha du länkat till en bild som du inte äger rättigheterna till, för det andra så får du nog ta och inse att folk bygger det dom själva vill ha.
|
Håller med Marcus!
Du får Verkligen ta o lugna ner dig nu o inte skapa ny trådar hela tiden efter varandra! |
ja ja får väl lugnar ner mig då :visslar:
|
Citat:
För du kan ju inte bara skapa en ny tråd o tjata på om nån kan bygga en grej eller ett tåg.. |
Skulle väl inte vara sådär jättemycke jobb att fixa till den där? Regina med mellanvagn har vi ju redan. Det är ju bara att göra en kopia på en mellanvagn och måla den till bistro. Hela prylen är ju grå, så det kan väl inte vara så hemskt svårt att få till???:)
|
det kan jag göra men dom har inte tagit foto på bistro men någon kan ju bara göra fönster då kallar vi den SJ X55 beta bistro :)
|
äh jag behöver inte göra det det är nog för svårt men det ska blir bra tycker jag :)
|
"äh jag behöver inte göra det det är nog för svårt men det ska blir bra tycker jag".....
Om du inte kan göra det själv får du väl antingen sluta ställa krav och lära dig att göra det själv eller hoppas på att någon vill göra det. Men du kan inte hela tiden ställa krav och tjata om att folk ska bygga tåg/andra saker åt dig!!! |
"fargus" vi är inte Jultomtar!
Tyvärr så får du sluta tjata!! |
ok ok jag slutar och tjata då!! :(
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:42. |