![]() |
Shedule Rule
Hej.
Har skapat eller försöker göra en tidtabell i Shedule, Start Morastrand-Blg. Men när jag kommer till Mora så kör den inte längre efter Shedule utan det kommer upp att det saknas No path to selected destination. Nu undrar jag vad menas med det å hur gör jag ? Andvänder 2009. M.V.Trainzhälsningar H-E Hedström |
Hej!
Fungerar det att köra utan Schedule. Exvis "Navigate to trackmark". Meddelandet "No path to selected destination" kan bero på flera orsaker. En kan vara att rälsen inte är ihop någonstans, en annan kan vara att någon växel saknas, alltså att "lever" saknas. Hälsningar |
Hej
Det fattades en rälsbit, ska testa om det fungerar. Å så undrar jag om det finns på nätet man kan se vilken hastghet, det är på banorna. M.V.Trainzhälsningar H-E Hedström |
Max hastighet på siljansbanan är 125 km/h skyltat, med procentuellt överskridande 130 för IC-tåg och 140 för Regina.:)
|
Tackar för det
Nu undrar jag finns det något sätt att göra att man kan få Reginan att gå i 140 å IC 130 med automatic finns det någon regel eller så. |
Tyvärr, inte vad jag vet. Enklaste blir väl att bara välja 140 som STH, det är ju inte så mycket för fort.;)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:44. |