![]() |
felmeddelande
fått felmeddelande hela tiden på trainz där det står såhär: ''Unable to download, the server appears full. Please try again later'' vad ska jag göra?:S
|
prova andra tider, tidigt på morgonen, mitt på dagen osv
|
Verkar vara fler som har samma problem.
Har inte kunnat ladda ner något en ända gång på 1 vecka nu. Man får väl ta en titt på Aurans sida, och se om det är något haveri, eller om man har tagit jul-ledigt. |
Det pratas ganska mycket om det på Aurans forum. Tydligen något odefinierat som ger dem kapacitetsproblem. Detta verkar dock endast drabba användare som inte betalar för First Class Tickets. Tydligen landar vad jag förstår den trafiken på andra servrar.
|
Jag var precis inne och hämtade en del saker på DLS, och jag har inga problem. Men jag har en FCT. Om man kollar länken som jag lagt in kan man tydligen se belastningen på dom olika servrarna.
http://www.auran.com/planetauran/FTP_Status_Log.php Ser tufft ut för den vanliga nedladdningen, men FCT servern är knappt använd. |
Hej!
Jag har FCT och inga problem vid nedladdning (än). En FCT kostar bara 180 kronor för ett år vilket jag tycker är en liten summa för att få "gräddfilen". Vill man bara prova på för ett halvår är kostnaden 130 kronor och för 3 månader cirka 93 kronor. Hälsningar - GOD JUL |
Det GÅR att ladda ner utan FTC oxå.
Efter att ha tryckt på start 38 gånger!!!! på raken, så blev det "min tur" till slut :). Hoppas att Auran fixar det här innan dom tar julledigt (som man skriver på hemsidan). Eller har man hittat på en ny "smygpolicy" för att försöka mjölka folk på mer pengar ;):)? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009