![]() |
DONJ Ockelbo station
2 bifogad(e) fil(er)
Hej
Nu släpper jag DONJ Ockelbo station i en första version. Om den är helt pietetsfull vet jag faktiskt inte. Verandan (stora trappen) har sitt ursprunliga utseende och inte det som det ser ut idag. Däremot har stationen sitt ursprunliga och även nuvarande utseende utan den stora tillbyggnaden till vänster om ursprungsstationen. (I princip en tvärlänga till likadan som den där det står Ockebo på). Jag har dock ingen aning mellan vilka år den fanns. Få se om jag gör den någon gång. Håll till godo. MVH / BjörnL |
Mycket snygg! Den kommer jag nog att ha mycket användning för i framtiden! Tack för denna :)
|
Tack för denna...
Tack för denna... fina grejor du levererar.. kommer till användning på mina banor... Snyggt!!
|
Tackar å bockar :).
Den stationen kännar jag väl igen, snyggt jobbat. PS. Kör du skift på "löpande bandet"? ;):D |
Verkligen snyggt!
Nu är bara problemet att landskaps detaljen halkar efter här.... ;) |
Mmm! Sådär skall ett riktigt hus se ut!
Tack och bock! |
Man måste bara hålla med alla andra; Det är jätteroligt att få tillgång till sådana modeller , när man inte har tid att sitta och knåpa själv! Tack för den fina stationen.
|
Vilken fin station :tumupp:
Tack för den. :) |
Hej
Tack för uppskatningen det värmer. Jag msåte dock säga att Ekans variant som är nedskitad blir bättre och trovärdigare. Se screenshotstråden. MVH / BjörnL |
Citat:
|
Hej LAn
Jag ser det som en heder att ekan vill skita ner nån av mina grejer :-) MVH / BjörnL |
Mycket fin modell, går det att ändra stationsnamnet?
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej
Här kommer Ockebo station i ny lätt ändrad version med Ekans emineta textur. det gör stationen skitigare och mera i bruk. MVH / BjörnL |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:48. |