![]() |
Trash?
Avser att ominstallera datorn. I Auran User data ligger en mapp som heter Trash. Den innehåller massor av filer med namnet Content plus en filbeteckning. Skall den mappen sparas och läggas in jämte Local?
Nisse |
Citat:
|
Värt att notera är att åtminstonde i Trainz 2010 så ligger inte material nedladdat ifrån DLS i local mappen, missade detta när jag bytte dator och åkte på att ladda ner det igen på den nya efter flytten. Var det ligger har jag däremot ingen aning om.
|
Vad som hamnar i trash är för mig en gåta, hos mig är den alltid tom, undrar om jag gör rätt eller fel ;-)
|
Trach ligger på två ställen; dels direkt under Auran/vwesion, dels tillsammans med local i User data.
Nisse |
Hos mig finns bara Trash i User Data och är tom.
|
Citat:
Men i User Data mappen. Så finns det en mapp till, som heter original och som också innerhåller en massa hash-mappar, som i sin tur innerhåller en massa kuids. Så man bör nog kopiera både local-mappen och original-mappen som finns i User Data-mappen. |
Citat:
Rätta mig om jag har fel, vilket jag, när det gäller Trainz, har 9 gånger av 10! Jag tror trashmappen bara innehåller sånt som blivit onödigt vid database repair t.ex. Rätta mig om jag har fel, vilket jag, när det gäller Trainz, har 9 gånger av 10! "Auran lyser om Trainz", tycker ni inte ? |
Citat:
Är det inte det som ligger i Builtin-mappen som ligger direkt under TS2010-mappen tillsammans med Bin, Extras, libraries, scripts och User Data. Den med 8 Ja file? |
Jo du han nog rätt Bengan,
kanske är så att original skapas vid en extended database repair???? Eller nåt annat??? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:28. |