Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Varför försvinner aldrig Fargus avstängning från PM? (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=31703)

X2-lover 2012-01-07 04:35

Varför försvinner aldrig Fargus avstängning från PM?

Hej allesammans här på forumet. Jag har bara en liten fråga. Varför blir aldrig Fargus fri från sin avstängning från PM (privata meddelanden)? :confused:

Det gäller ju inte bara Fargus det här, utan flera som blivit avstängda för olika skäl. Borde man inte bli fri från sin bestraffning efter ett tag? och enligt Fargus själv, så verkar det som han har varit avstängd ett bra tag nu. Jag tycker detta är mycket dåligt och jag vill gärna ha moderatorernas svar och åsikter varför det har blivit så här. Nu tar jag bara upp Fargus som ett exempel och jag nedvärderar absolut inte Fargus, men någon behöver vi som exempel och han fick det bli då han är avstängd från PM. Nu vill jag gärna höra era åsikter om detta och jag hoppas ingen tar illa upp återigen.

Totte 2012-01-07 09:44

Hej X2-lover!
Först vill jag säga välkommen till forumet!
Jag har följt inläggen och jag tycker du ska vara försiktig med dina inlägg.
Du kan läsa reglerna så förstår du varför. http://www.e-buzz.se/forum/view.php?&pg=regler

X2-lover 2012-01-07 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 253366)
Hej X2-lover!
Först vill jag säga välkommen till forumet!
Jag har följt inläggen och jag tycker du ska vara försiktig med dina inlägg.
Du kan läsa reglerna så förstår du varför. http://www.e-buzz.se/forum/view.php?&pg=regler

Jag kan försäkra dig om att jag redan har läst reglerna och jag förstår inte riktigt vad du menar? Vart har jag någonsin brytit mot någon regel? Allt jag undrade var varför Fargus blir behandlad på det här sättet. Tycker det är jävligt fel att sparka på dom som redan ligger.

Vad är det för mening med ett "forum" om man inte äns får yttra sig? :confused:

Totte 2012-01-07 17:47

Hej!
Bra att du läste reglerna. Det är inte till dig jag riktar.
Jag syftar på Fargus PM är avstängd p.g.a. vad han skrev till forumisterna.
Jag vet inte hur lång avstängning Fargus fick. Det får moderator svara på frågan.
Jo, yttrandefrihet finns om det sköts väl.

X2-lover 2012-01-07 17:52

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 253427)
Hej!
Bra att du läste reglerna. Det är inte till dig jag riktar.
Jag syftar på Fargus PM är avstängd p.g.a. vad han skrev till forumisterna.
Jag vet inte hur lång avstängning Fargus fick. Det får moderator svara på frågan.

Vad är det som händer?! Jag får väldigt dålig information om varför Fargus är avstängd. Jag vill gärna ha svar på detta, helst gärna via PM. Vad har han gjort för förtjäna denna behandling från er såkallade "forumister"?

Totte 2012-01-07 17:53

Skriv till Fredrik och fråga via PM om du vågar.

Mazz 2012-01-07 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 253428)
Vad är det som händer?! Jag får väldigt dålig information om varför Fargus är avstängd. Jag vill gärna ha svar på detta, helst gärna via PM. Vad har han gjort för förtjäna denna behandling från er såkallade "forumister"?

Nu får du väl ändå kamma till dig... Varför i hela friden ska du ha information om en annan användare?

X2-lover 2012-01-07 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Mazz (Inlägg 253433)
Nu får du väl ändå kamma till dig... Varför i hela friden ska du ha information om en annan användare?

Jag skrev bara användaren Fargus som ett exempel och det klargjorde jag klart och tydligt i min första post. Detta handlar om problemet i helhet, inte bara om en särskild användare. Jag vill bara finna en lösningen på detta dilemma.

@Totte// Jag är absolut inte nervös för att PM:a Fredrik. Vad har du fått det ifrån?

Totte 2012-01-07 18:14

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 253438)

@Totte// Jag är absolut inte nervös för att PM:a Fredrik. Vad har du fått det ifrån?

Jo, Fredrik har makten att stänga av helt forum.

fargus 2012-01-07 18:19

X2-lover, det finns ett ämne där jag har postat förra året så kolla där istället så vet du varför :Yeah: du kan kolla på min profil och klicka "Alla ämnen startade av fargus"

X2-lover 2012-01-08 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av fargus (Inlägg 253446)
X2-lover, det finns ett ämne där jag har postat förra året så kolla där istället så vet du varför :Yeah: du kan kolla på min profil och klicka "Alla ämnen startade av fargus"

Och var finns den tråden då? :Yeah:

Victor S 2012-01-08 00:15

Här. (utfyllnad)

X2-lover 2012-01-08 00:28

Citat:

Ursprungligen postat av Victor S (Inlägg 253489)
Här. (utfyllnad)

Ok nu har jag läst den tråden du posta. Och detta var i juni vilket innebär att Fargus varit avstängd i ca ett halvår från PM nu. Nu ska jag vara helt ärlig men det verkar som att vissa här på forumet stöter ut Fargus ur gänget och sånt gör mig lite irriterad. Ingen förtjänar att vara utstött så som Fargus har blivit. Man ska inte sparka på de som redan ligger. Jag tycker att när Fargus varit avstängd från PM i ett halvår, tycker du då inte det är dags att ge grabben en ny chans? Han har ju bett om ursäkt och erkännt sitt misstag.

Den här kritiken riktas inte mot någon enskild person, utan jag vill bara att det ska vara rättvist för alla och därför tycker jag att Fargus förtjänar att visa att han klarar av PM igen. Så snälla, ge grabben ny chans. :)

Micke.L 2012-01-08 01:53

Citat:

Ursprungligen postat av X2-lover (Inlägg 253492)
Ok nu har jag läst den tråden du posta. Och detta var i juni vilket innebär att Fargus varit avstängd i ca ett halvår från PM nu. Nu ska jag vara helt ärlig men det verkar som att vissa här på forumet stöter ut Fargus ur gänget och sånt gör mig lite irriterad. Ingen förtjänar att vara utstött så som Fargus har blivit. Man ska inte sparka på de som redan ligger. Jag tycker att när Fargus varit avstängd från PM i ett halvår, tycker du då inte det är dags att ge grabben en ny chans? Han har ju bett om ursäkt och erkännt sitt misstag.

Den här kritiken riktas inte mot någon enskild person, utan jag vill bara att det ska vara rättvist för alla och därför tycker jag att Fargus förtjänar att visa att han klarar av PM igen. Så snälla, ge grabben ny chans. :)

Vadå stöter ut? Har du några exempel på var/när/hur fargus har blivit utstött (bortsett från PM-avstängningen (som det fanns goda grunder för))

X2-lover 2012-01-08 05:48

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 253507)
Vadå stöter ut? Har du några exempel på var/när/hur fargus har blivit utstött (bortsett från PM-avstängningen (som det fanns goda grunder för))

Ja jag kan gärna länka till flera inlägg och trådar där Fargus klart och tydligt blivit utstött från gruppen. Säg bara till så kan jag länka dessa. Ni verkar alla irriterade på Fargus. Såfort han ställer en fråga så blir många irriterade och det gör mig riktigt besviken. Många av er är ju för fan vuxna så då kan ni väll ha lite tålamod med Fargus som är betydligt mindre än er vuxna. Ni borde vara ett gott föredömme istället och genom att ta hand om varandra så skapar vi både en sammhörighet i gruppen och en mycket bättre stämning här på forumet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:46.