![]() |
Request: ICA Maxi, Ica Nära, samt olika SL Bussskyltar
Hejsan! Jag har lite önskemål om olika objekt. De behöver inte vara så värst detaljerade.
en liten ICA Nära - butik, som kan passa fint i landsbygden. En Stor ICA MAXI Stormarknad hade varit skoj. samma storlek som Coop Forum har går bra. McDonald´s och MAX-restauranger, för trafikplatser och motorvägsavfarter. Passande parkeringsplatser för stormarknaderna, t.ex. ICA MAXI och Coop Forum. samt några busskurer och enkla bussskyltar från SL. SL-Bussar vore också kul att ha. |
Hej!
Det lär dröja länge! Jag själv har väntat på broar m.m. till min rutt snart ett år. |
Tror det beror på årstiden!? På sommaren finns mer saker att göra, än sitta framför datorn och skapa rutter, tåg och objekt. Tråkigt ja, men så är det!
|
1 bifogad(e) fil(er)
McDonald's
Bifogad fil 59829 |
Tänkte på en sådan typ av McDonald´s (och max) med Drive tru, de som oftast placeras kring motorvägar och trafikplatser.
//Andreas |
Okej, men jag kommer inte att göra det, känns inte som att jag skulle göra det så bra med så lite information och bilder det finns.
Är det någon som vill att jag ska fortsätta med McDonald's restaurang? |
Ja... det var väl vad jag frågade efter trots allt. Det där är väl ändå en bra början... :)
|
Citat:
|
Tycker absolut du ska fortsätta. McDonalds (med eller utan drive) är kanonbra till rutterna!
|
Det där blir jättebra, sedan får man som ruttbyggare med lite fantasi bygga vidare en drivethru, med denna som grund :)
|
Egentligen behöver man ju bara bilder och dylikt om man ska göra en modell av ett "riktigt" McDonald´s. Du kan ju göra en modell som ser ut som du tycker att ett McDonald´s ska se ut.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Så här ser det ut nu i alla fall.
Bifogad fil 59855 |
Snyggt jobbat Andreas :)
|
Här finns en McDonalds: http://railworksamerica.com/index.ph...atid=22:models
|
Den funkar också :)
Och snyggt där, Andreas :) //Andreas |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:04. |