![]() |
Norska Vagnar
Hej vart kan jag hitta norska B3 vagnar eller liknande?
|
Tidigare fanns de på DLS en B3 gjord av randknu, men kan inte finna den längre :( Har en påbörjad repaint av den men då är den i TKAB's färger..
|
2 bifogad(e) fil(er)
Har EL17, B3, B5 och B7 i mitt TS2010.
Det är väldigt gamla prylar, med build 1.3. B5 fungerar ej för mig i TS2010 (får röd varning) och jag har inte undersökt var felet ligger någonstans. Dom övriga får gult utropstecken, men fungerar i TS2010. Dom fungerar troligen inte i Tane. Då det är pm-filer och inte im-filer. Har fixat till im-filer utav pm-filerna, men inte rättat till i configen, då det är en massa annat som även behöver ändras och just nu, så har jag ingen större ork. Om det finns någon annan, som har lust att kolla på dom och fixa till felen. Hojta till då, så lägger jag upp grejerna i min Dropbox. |
Gör du det så får jag nåt att göra !
|
Citat:
Tror att jag fick med alla tillbehören, men har väl säkert missat något som vanligt. |
Citat:
|
Citat:
Och nu har du mail.:inbox::inbox::inbox: |
Citat:
Tack så mycket Lan! Jag har planer på att göra Blå Tåget så jag behöver norske vagnar. Har börjat kladda på en WRmh (restaurang) |
Nsb b3
1 bifogad(e) fil(er)
Har lyft Knud Randas B3 till build 3.5
Men den är som den var, alltså inget extra tillfört men åkbar i TANE. Mer får andra göra ! |
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Lan & Bengan tusen tack!!!!
Tack!!!! |
dom ha släppt stockholm tunnelbana vagnan sl c30
|
1 bifogad(e) fil(er)
Kan väl bidra med några riktigt gamla ommålningar på norska B7-vagnen om nån skulle vara intresserad (det är 3 olika varianter).
Men som sagt var, det är gamla grejer, så dom ser väl på sin höjd "nära ut på bra håll", om man säger så ;):D. http://www.hostthenpost.org/uploads/...dacf00afd7.jpg |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:21. |