hehe...de följer med en readme fil ..de är sant..men jag kan skriva här vad du ska göra.
punkt 1: packa upp filen som heter TRS2004_PB15_interior.zip i den mappen finns de en mapp som heter coalman. kopiera hela den mappen. och sen går du dit du har packat upp loken. då ser du sketmånga kuidnummer mappar. för de är ju inte cpd filer än. denna coalman mapp ska kopieras in i följande mappar (gäller båda loken)
i mappen som heter KUID2 45586:55004:0 och KUID2 45586:450:0 och KUID2 45586:451:0 dessa gäller de GRÖNA loket..för de RÖDA loken..gäller dessa kuid mappar som du ska kopierar in coalman mappen i. alltså HELA mappen.. inte bara innehållet. fast de kanske du visste. dessa kuidmappar gäller för RÖDA loket
KUID2 45586:55005:0
och
KUID2 45586:452:0
och
KUID2 45586:453:0
efter du har gjort detta. så tar du och import contetns i cmp. och sen SKA de funkar. jag fattade inte först att de var olika mappar för varje lok. men sen så
jag hoppas detta hjäpte dig så du slipper slita av håret. Sen underlättar de massor om du döper de uppackade mapparna till grönt eller rött..behöver ju som sagt inte hete MA clas mapp..lätt att blanda ihop dem annars. Hojta till om de behöverm er hjälp så får jag se om jag kan hjälpa till mer.