Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-09, 14:41   #6
Jonmpa
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Skicka ett meddelande via MSN till Jonmpa
Smile

Jag måste bara få fråga, var har ni hittat dessa fantastsiska plattformar som den på Fruängen, Västertorp, Hägerstensåsen och Telefonplan.
Synd att man själv inte hittar så fina plattformar till min egen tunnelbanebana, verkligen synd utan måste låtsas att Platform 150m är en svensk t-baneplattform på alla utomhusstationerna inklusive Blackeberg, och så har jag ju laddat ner Adenauerplatz för Östermalmstorg-Gärdets station och resten är Premetro Island Station.

För alla övriga stationer utom Rinkeby, Västra Skogen och Johannelund(har satt Johannelund med Premetro station på grund av två vänster plattformar)
För Ropsten ska jag använda mig av Compudocs station
Subway station 2, det kanske är den ni använder till Ropsten, den liknar Ropsten någorlunda i texturen på grund av den vita ormen på den röda väggen.

jag förstår ju att det troligen är omöjlgt att få låna era plattformar innan dom är släppta, men jag tänkte iallafall att jag kunde fråga,

För inomhusstationerna duger Premetro Island station alldeles utmärkt för den liknar faktiskt Bagarmossen enligt min mening och Premetro station liknar en vänsterplattformsstation i t-banan, men ingen riktig station i stockholms tunnelbanenät liknar den vad jag vet. Mvh Johnny Nilsson
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Svara med citat