Ämne: Övergivet?
Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-20, 03:18   #3
Jonatan
Medlem

Reg.datum: Feb 2003
Standard

Nej, vad som kom mej att ta upp det hela är att det är som, som jag ser det, att alla bara har släppt vad dom har för händer och väntar på dom nya simmarna liksom.

Det var/är ju många som väntade t.ex på Reginan, JBJ2 och annat som inte var allt för långt från att vara färdigt. Inte för att jag vet om det fortfarande arbetas på Reginan eller ej. Jag vet däremot att Mazz släppte taget om JBJ2 och att Hawk inte hade ork att göra klart det hela på egen hand.
Jag tycker att man kunde försöka färdigställa vad som är allra närmast att släppas istället för att bara droppa allt.

Jag är, av naturen, en konservativ, sentimental och smått framstegfientlig person som ogjärna vill släppa taget om "det gamla och kända" och tar långsamt ett steg i taget. Jag är inte allt för hastig att skaffa KRS när det väl kommer utan väntar på vad andra har att säga om det innan jag gör ett beslut. MSTS duger för mina små enkla behov.

Man kan säga att medans dom andra burnar på i en Ferrari så stånkar jag fram i en gammal T-Ford, men att jag kommer fram dit jag ska ändå omän långsammare.

Choo choo fox

Senast redigerad av Jonatan den 2007-08-20 klockan 03:33.
Jonatan besöker inte forumet just nu   Svara med citat