Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-29, 19:35   #45
lan
Veteran
 
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Carlj
Hej.
Har du delat upp de olika delarna( löp boggi, driv, löpaxel.) Är det tre olika bogey attachments? Om man dela upp modellen i en främre boggi med en egen attachmentpoint t.ex a.bog0, sen Drivhjulen+cylindrar i en annan t.ex a.bog1 och till sist bakre löpaxeln som a.bog2. Så får du varje del att vrida kring sin att. för att följa spåret... Jag tror att det är problemet.
Mvh Carlj
Nej, det är inte problemet. Pivotpunkten för bakre löpaxeln ligger där den befinner sig i y-led och jag ser inget sätt att flytta den utan att störa animeringen.
__________________


"Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti
LAn
lan besöker inte forumet just nu   Svara med citat