Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-04, 20:56   #84
Micke.L
Tidigare Traindriver94

Reg.datum: Aug 2007
Skicka ett meddelande via MSN till Micke.L
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av simonbertilsson
Jaha...
Jag börjar inse att det finns två typer av fotografer här inne:

- De som plåtar för att de tycker det är roligt, och som ser det som en trevlig och välkommen bonus med kommentarer.
- De som plåtar för bekräftelse. Kommentarerna är det slutgiltiga målet.

Om ni inte tycker det är roligt att plåta. Varför gör ni det?

Hoppas det.
Är det någon jag respekterar i det här forumet, så är du en av dem. Du är ju bara helt grym på det här med bildseende och efterbehandling, och det har ju bekräftats i ett stort antal positiva kommentarer!
Dessutom har du med besked bevisat att det är den som håller i kameran som lägger grunden för en bra bild . Kameran är bara ett hjälpmedel.
Jag fotar inte för kommentarerna, jag fotar för att det är grymt kul och jag lägger upp mina bilder för att jag vill veta vad andra tycker om mina bilder samt få tips om vad jag kan göra bättre! Visst är det kul att få en positiv kommentar också men det som jag vill är att ha tips.

Därför tycker jag att man kan sprida ut sina kommentarer och ge tips osv till sånna som mig som vill ha tips mm. Att bara ge kommentarer till bilder som man verkligen gillar är kul för den fotografen, men tråkigt för oss som inte är lika duktiga än och behöver tips!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu