Hej allihopa!
Detta hände mig:
Monitorn gick sönder (28 aug.), och jag lämmnade in den för lagning där jag köpt den (Siba). Frågade om jag kunde få en låne-monitor tills min var klar, men det var helt omöjligt. Dom sa att dom inte kunde hålla alla kunder med låne-grejer under reperationstiden! Men dom skulle ringa så fort den var klar.
Efter en vecka ringer jag Siba, och då säger dom att det tar runt 14 dar.
Efter 14 dar ringer jag igen, och då säger dom att det tar 14 arbetsdar (alltså nästan tre veckor!).
Efter 14 arbetsdar ringer jag, och då säger dom att servicefirman dom har ligger efter, hinner inte med m.m. m.m. Och att min monitor ligger på kö där, men dom kan inte säga när nån ska titta på den, eller när den blir klar. Dom säger också att dom ska kolla upp hur det går och ringa mig sen.
Efter två dar ringer jag upp, och frågar vad dom håller på med (för ingen har ringt från Siba till mig!).
Igår ringde Siba mig, och berättade att en tekniker börjat med min monitor. Och eftersom det kommer ta några dar, så kan jag få låna en under tiden.
Idag, en månad efter jag lämnade in monitorn hos Siba, så kan jag använda internet och datorn igen (med låne-monitorn). Jag har inte fått nån ursäkt, inte fått dom c:a 100 spänn det kostat att ringa angående servicen, inte fått dom 250:- jag betalt i internetavgift.
Säger bara: Bojkotta Siba!
Angående Surköping, så verkar inte Wase ha tid för att fortsätta på den. Så tyvärr ligger den i ide, tills han hör av sig!
Kan ingen 3d-byggare bygga ett par t-bane stationer? Då tror jag nån skulle sätta igång, och bygga en t-bane rutt också!