Ledsen att jag inte själv kunnat svara på frågor då jag varit bortrest. När du menar "den lilla rutan", menar du då den som är under "hastighetsmojängen" uppe till höger? (Bifogar inringad bild nedan)
Reginan som är utplacerad var egentligen mest tänkt som utsmyckning, då det vanligen står en där då dalatågen möts i Sala, (lämpligt placerad mitt i så passagerarna gladeligen kan välja sida).
När jag kört med AI på reginan har jag mest minne av att den kör med dörrarna öppna hela tiden. För att öppna dörrarna manuellt använder du dig av knappen för strömavtagaren, intressant nog. Vet inte om detta är en ny eller gammal version av reginan, men någon som kan den mer kanske kan svara på detta bättre, om det är av intresse.
När du menar bilöverfart, vilken är det i så fall? I anslutning till där Reginan står (Sala) eller någon annanstans? Vore tacksamt om du kunde bifoga en bild på vart det sker, gärna en kartbild. Har inte stött på problem med urspårning tidigare så ska såklart försöka åtgärda detta.
Vad gäller hastigheterna har jag dessvärre inget bra svar på, när jag kört på banan har det dröjt ett par sekunder/meter innan tillåtna hastigheten ändras. Om det är en bugg i spelet eller något annat vette tusan. Någon annan som kan detta bättre?
När du menar "default sceneryerna", är det session du tänker på? Eller är det bara jag som är förvirrad?

Jag provar lägga ut en session här utan rutten, så får vi se om det hjälper. Är lite osäker på om den ska läggas ut här eller på downloads, så någon kunnigare får gärna rätta mig
Och tack bönan som hjälper till med svarandet