Visa ett inlägg
Gammal 2009-08-22, 10:18   #133
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas Visa inlägg
Som det ryktats om har jag ju signalmodeller mer eller mindre färdiga, och det är mest scripten och länkningen till svenolovs script som saknas vilket kanske är dags att göra någonting åt. En liten bild bifogas:
(kan tilläggas att de har ett flertal stolpar att välja mellan som passar in att sättas mot luftledningsstolpar/mora- och fackverksbryggor).

/Tomas
OJ.

Nu är jag tveksam, om jag ska skriva något eller ej. Är rädd för att formulera mig fel och låta otacksam.

Dina signaler har mer eller mindre varit färdiga, sen tråden startades för två år sedan. Då var det bara scriptet, som inte var färdigt och Svenolov har haft scriptet mer eller mindre färdigt, men saknat signaler att använda dom på. Om jag nu inte har missuppfattat allt.

Så jag vet inte, vad jag ska skriva.

Vill gärna se, dina signaler i Trainz. Då jag tycker väldigt bra om dina andra välgjorda objekt. Som kontaktledningarna och plattformarna, där man genom ? kan ställa in en mängd olika versioner.

Men jag känner mig livrädd, att eventuellt behöva vänta två år till. Har gått och dreglat efter dessa signaler så länge nu.

Så jag har mer eller mindre, ställt in mig på. Att dina signaler ej kommer att släppas och istället rent desperat, gjort ett försök att skapa egna signaler för Svenolovs räkning. Som tur var, så hade Johan redan satt igång och gjort ett betydligt mycket bättre resultat, än vad jag själv lyckades med.

Så just nu, är jag inställd på Johans signaler som är på G.

Men, men, man vet aldrig vad som kan hända. Dom kanske inte heller dyker upp. Så två olika upplagor av signaler, skulle väl inte göra något.

Ser fram emot, båda paketen och hoppas att någon av dom släpps.