Visa ett inlägg
Gammal 2009-10-18, 23:33   #13
GBGtram
Medlem

Reg.datum: Jun 2009
Question Hmm..

Citat:
Ursprungligen postat av Bengan Visa inlägg
Om du inte står ut med alla felmeddelanden och röda utropstecken i TRS2006.
Så tycker jag, att du bara ska använda materialet som är gjort och är avsett för TRS2006.
Mycket utav materialet, som du har visat upp. Är gjort för TRS2004 och tidigare versioner och är inte avsett för TRS2006.

Kan ju nästan jämnföras med, att du har en Sonys VHS-video och att du köper en DVD-skiva utav Sony och kräver att VHS-videon ska kunna läsa av DVD-skivan bara för att det är samma märke och tillverkare.

Tycker att vi får vara glada, att så mycket annat material fungerar i TRS2006. Som egentligen inte borde göra det.

Är man missnöjd med, att andras material ger en massa felmeddelanden i TRS2006. Så får man då antingen acceptera detta eller skapa eget material som inte ger dessa felmeddelanden.
Ja okij så då går det inte att fixa de då.............. men min Driver Command e ju helt koko den visar att den e helt ok i CMP men i Traninz får jsg upp den där förbaskade error rutan, hur gör jag går den att ladda ner eller vet du något???? eller de smarta som ekan sa uppdatera databasen men hur gör jag de ??

-En av grundarna-
Markus

Konduktör på Ringlinien
Rangerförare på Spôrvägen
GBGtram besöker inte forumet just nu   Svara med citat